Helal olsun açıklamayı yapan arkadaşa. Yazıklar olsun vatandaşın güvenliği için görevlendirilmiş ancak bunun bilincinde hareket etmeyen sivil polise.Hangi makamda, görevde olursan ol önce insan olacaksın. Türkiye Cumhuriyeti Devleti Hukuk devletidir. Herkes işini bu çerçevede yapmalı. Yapmazsa da hukuk önünde hesabını vermeli ki kimse böyle işlere kalkışmasın.