Motosiklet Sürücüyüz Ama Serseri Değiliz

Katılım
25 Kas 2015
Mesajlar
84
İnsanların hakkımızda maalesef genelde serseri olduğumuza dair bir önyargısı var. Kanaatimce biz diğer sürüclere göre daha saygılıyız trafikte. Bugün yaşadığımız aşağıdaki ufak olaylar ile umarım bu yargılar ufak da olsa kırılır.


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst