Motosiklet sürücüsüne 'emniyet kemeri' cezası

Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Bu ilk değil.Benzer şekilde motosiklet sürücülerine emniyet kemeri takmamaktan ceza kesildiğini son 1-2 ayda bir kaç farklı kaynakta rastladım.Afedersiniz ama işin iyicene b.ku çıktı.Normalde trafikte can ve mal güvenliğimizi koruması gereken trafik polislerini devletin maaşlı haraç kesen mafyalarına döndürdüler.Eskiden de polis teşkilatı çok düzgün değildi,en azından polislerin bir saygınlığı vardı ama bu şekilde saçma sapan sırf para toplama amaçlı cezalar kesilmiyordu.Şimdi polis gördüm mü şüphe ile yaklaşıyorum.
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Muhtemelen plaka okuma hatası. Daha önceleri de traktörlere otoban gişelerinde kaçak giriş cezaları ve hız ihlali cezaları geliyordu. Halbuki traktör ve otoban ne alaka??? Demek ki plakalar pek sağlıklı okunmuyor. Tabi kalkıp ta çevirdiği motosiklete emniyet kemeri cezası yazan bir polis varsa; ya delidir ya da görevini kötüye kullanıyordur. Böyle olduğunu sanmıyorum ama dijital takip sistemlerinin pek güvenilir olmadığı ortada. Emniyet güçlerinin de ceza ayırt etme sıkıntısında olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
27 Şub 2018
Mesajlar
195
Sıkıntı yok ; araç ta veya yanında " beyaz tebeşir " var mı diye sorarlar ??
Hangimiz yanında tebeşir taşıyor !!!
Tak !!!! Ceza....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst