Bir haftasonu 1000 2000 motor toplayalım.. toplayamaz mıyız? Çıkalım köprüye, dizilelim enine her şeritte iki motor yan yana, köprüyü en yavaş kim geçecek hadi bakalım. Saatlerce aksasın trafik o zaman dikkat çeker, bütün ajansları toplarsın olay olur ondan sonra belki birileri duyar... Yoksa yol kenarında toplan açıklama yap vs. hiç bir şey olmaz benim görüşüm fakat tabi bu başlangıçtır. Böyle başlarsın sesini duyuramadın mı? O zaman bir üst eyleme.. Bunu organize edebilecek yürekli gruplar buyursun...