Motosiklet sürücüleri "köprü geçiş ücreti"ni protesto etti

Katılım
24 Haz 2013
Mesajlar
30
Bir haftasonu 1000 2000 motor toplayalım.. toplayamaz mıyız? Çıkalım köprüye, dizilelim enine her şeritte iki motor yan yana, köprüyü en yavaş kim geçecek hadi bakalım. Saatlerce aksasın trafik o zaman dikkat çeker, bütün ajansları toplarsın olay olur ondan sonra belki birileri duyar... Yoksa yol kenarında toplan açıklama yap vs. hiç bir şey olmaz benim görüşüm fakat tabi bu başlangıçtır. Böyle başlarsın sesini duyuramadın mı? O zaman bir üst eyleme:) .. Bunu organize edebilecek yürekli gruplar buyursun...
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
52
Sherno arkadaşım doğru söyledin şehir içi hız sınırı 15 km değil mi tamam 1000-2000 motor iki şeritte arada 10 metre mesafe ile birbirini takip ederse trafik aksarda aksar böylece bizim ajanslarda bişey var sanıp gelir hemen bu ülkede sesini duyurmak istiyorsan hükümetin kuyruğuna basıcaksın o da mı olmadı bir kamyonet ayarlanır rampa yapılır 3-4 motor artık neyse içine konur ve köprüden ucuza geçilir :)
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
498542 nolu başvurunuz hakkında.
Gelen Kutusu
x

[email protected]
09:16 (5 saat önce)

Alıcı: bana
Sayın HALİDUN KAYA SÖZGEN ,


Bimer Başvuru Numaranız :498542


Sayın : halidun Kaya SÖZGEN BİMER üzerinden alınan e-mailiniz incelenmiştir. Motosikletlerin otoyol ve köprü geçişleri konusunda çalışmalar devam etmektedir. Bilgilerinize sunulur.


BAKIM VE İŞLETME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
105
Emeği geçen tüm arkadaşların eline koluna motoruna sağlık. İnşallah bu büyük saçmalık yakın zamanda son bulur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

Bir haftasonu 1000 2000 motor toplayalım.. toplayamaz mıyız? Çıkalım köprüye, dizilelim enine her şeritte iki motor yan yana, köprüyü en yavaş kim geçecek hadi bakalım. Saatlerce aksasın trafik o zaman dikkat çeker, bütün ajansları toplarsın olay olur ondan sonra belki birileri duyar... Yoksa yol kenarında toplan açıklama yap vs. hiç bir şey olmaz benim görüşüm fakat tabi bu başlangıçtır. Böyle başlarsın sesini duyuramadın mı? O zaman bir üst eyleme:) .. Bunu organize edebilecek yürekli gruplar buyursun...

hocam ses getirecek bir eylem gibi gözüküyor ama hiç suçu günahı olmayanların zaten çile olan trafigini daha da çileli hale getirmek bana doğru gelmedi. En güzeli bir kamyonet kiralanacak. Motorları yükleyip yükleyip onunla geçirecen :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst