Motosiklet seçimine yardım lütfen!!!

ylc

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
14
arkadaşlar 3 model arasında sıkışıp kaldım,yardımlarınızı bekliyorum.daha önce bmw r1150r ve cbr 600f kullandım.şimdi şu 3 modelden birini almak istiyorum ancak çok fazla bilgi sahibi değilim.
BMW R1200R ,MOTO GUZZİ 1200 SPORT ,DUCATİ HYPERMOTORD 1100S.

Bu üç modelden herhangi biri hakkında bilgi sahibi olan, kullanmış olan veya çevresinde kullanan varsa motorlar hakkında söyleyeceği en küçük detayın bile bana çok faydası dokunacaktır.şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ducati...:cat:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
24587_0_1_2_r1200r_Image%20credits%20-%20BMW.jpg


BMW R1200R cok guzel bir naked olmasina ragmen. Endurosundan tanidigimiz hava sogutmali bu motor naked bir motor icin fazla agirlik demektir. Heleki yana yatislarda silindir bloklari risk teskil etmektedir. Sadece 6000 devirde 115 NM uretmesi naked anlayisina gore biraz uzak.

Ama BMW nin motorununuzun omurlu olmasi , titresimsiz olmasi uzun yollarda ayri bir zevktir. Ayrica BMW de surus konforu icin tum sistemler fiyata dahil gelir.

motoguzzi_1200sport_01.jpg


Italyan bir efsane dir bence moto guzzi . BMW gibi saftli aktarmasi olmasina ragmen eteklerini toplamis bir bayan gibi, silindirleri V seklinde daha derli topludur.Tok bir sesi vardir , surus dengelemesi BMW den iyidir. Fakat son hizi dusuk bir motordur. 2009 dan itibaren 4 valve tir ve ekonomik bir surus verir. Surus pozisyonu rahattir.Ama Turkiye pazarinda taninmadigindan ikinci el derdi olan biri isen alma derim. Bu motora hayranliktan sahip olunur. Binmek icin degil:)

DuctiHyperMotards.jpg


Eger daha once vahsi dogada hic sirtina binici almamis bir ata binmedi ise Ducatinin Hypermotards 1100 ne demektir bilmen zor:) 4750 rpm de 102Nm tork ureten normal disi bir motoru var. 90 beygir olmasi seni sasirtmasin , 90 beygir NET tekerlekteki 90 beygirdir. Rakiplerine gore kat kat ustundur. Motordan cikan sesi gecici duyma bozukluguna sebep verebilir. Gazi sonuna kadar cevirmek icin mangal gibi bir yurek ister. Cunku sehir icinde boyle bir canavar ile yasacagin seyler kalbini zorlayabilir. Yeni kasa multistrada nin yakin akrabasi dir. Ama uzun yol icin BMW yada Moto guzzi gibi ideal bir motor degildir. Guc, karizma , tasarim istiyor isen Ducati dogru secimdir. Acikcasi servis ve yedek parca olarak ta rakipleri Moto guzzi ve BMW den daha ucuzdur. Borusanin elinde olan BMW cidden tuzludur.
Ducati senelerdir uretim politikasi olan , brembo frenler, tum hortumlarin celik olusu, Birinci sinif iscilik ile cekicidir ama BMW gibi ABS versiyonu yoktur.

umarim fikir vermistir
 

ylc

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
14
24587_0_1_2_r1200r_Image%20credits%20-%20BMW.jpg


BMW R1200R cok guzel bir naked olmasina ragmen. Endurosundan tanidigimiz hava sogutmali bu motor naked bir motor icin fazla agirlik demektir. Heleki yana yatislarda silindir bloklari risk teskil etmektedir. Sadece 6000 devirde 115 NM uretmesi naked anlayisina gore biraz uzak.

Ama BMW nin motorununuzun omurlu olmasi , titresimsiz olmasi uzun yollarda ayri bir zevktir. Ayrica BMW de surus konforu icin tum sistemler fiyata dahil gelir.

motoguzzi_1200sport_01.jpg


Italyan bir efsane dir bence moto guzzi . BMW gibi saftli aktarmasi olmasina ragmen eteklerini toplamis bir bayan gibi, silindirleri V seklinde daha derli topludur.Tok bir sesi vardir , surus dengelemesi BMW den iyidir. Fakat son hizi dusuk bir motordur. 2009 dan itibaren 4 valve tir ve ekonomik bir surus verir. Surus pozisyonu rahattir.Ama Turkiye pazarinda taninmadigindan ikinci el derdi olan biri isen alma derim. Bu motora hayranliktan sahip olunur. Binmek icin degil:)

DuctiHyperMotards.jpg


Eger daha once vahsi dogada hic sirtina binici almamis bir ata binmedi ise Ducatinin Hypermotards 1100 ne demektir bilmen zor:) 4750 rpm de 102Nm tork ureten normal disi bir motoru var. 90 beygir olmasi seni sasirtmasin , 90 beygir NET tekerlekteki 90 beygirdir. Rakiplerine gore kat kat ustundur. Motordan cikan sesi gecici duyma bozukluguna sebep verebilir. Gazi sonuna kadar cevirmek icin mangal gibi bir yurek ister. Cunku sehir icinde boyle bir canavar ile yasacagin seyler kalbini zorlayabilir. Yeni kasa multistrada nin yakin akrabasi dir. Ama uzun yol icin BMW yada Moto guzzi gibi ideal bir motor degildir. Guc, karizma , tasarim istiyor isen Ducati dogru secimdir. Acikcasi servis ve yedek parca olarak ta rakipleri Moto guzzi ve BMW den daha ucuzdur. Borusanin elinde olan BMW cidden tuzludur.
Ducati senelerdir uretim politikasi olan , brembo frenler, tum hortumlarin celik olusu, Birinci sinif iscilik ile cekicidir ama BMW gibi ABS versiyonu yoktur.

umarim fikir vermistir

çok teşekkür ederim.gayet açıklayıcı ve anlaşılır bir yazı olmuş.hatta şöyle söyleyim bir motorsiklet dergisinde köşe verilecek kadar güzel anlatmışsınız.vakit ayırdığınız için tekrar teşekkürler.:cat:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
yaw şu bmw lerin egzozları beni çok deli ediyor tamam nikelaj parlakken çok güzel ama yanınca iğrenç oluyor madem rengi zamanla değişiyor karbon yapın yada hiç olmassa siyah yapın be kardeşim
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Son zamanlarda borusandan kaynaklı şikayetleri de göz önünde bulunudurarak Ducati...
 

ylc

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
14

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst