- Katılım
- 5 Ağu 2012
- Mesajlar
- 2,890
Merhaba Arkadaşlar,
Sipariş ettiğim ürün elime ulaştı ve ilk izlenimlerimi belirtmek istedim.
Enes'in bahsettiği gibi iyi ki kalın modelini almamışım diyorum. Günlük kullanımda hiç sıkıntı çıkarmadı. Normal kottan farkı yok. Kalça korumaları mevcut. Gelelim dizlik konusunaDizlikler sadece diz kısmını koruyor (Saçma bir cümle oldu :cherry
25 cm uzunluğunda , 15 cm genişliğinde bir koruma mevcut. Ayakta iken kaval kemiği ile diz kapağı arasında konumlanıyor. Oturduğunuzda tam diz üstüne yerleşiyor. Güven hissine gelince, bana yine güven vermedi:mrgreen: Darbe anında korur ama sanki darbeyi çokta emeceğini düşünmedim. Ve kaval kemiğini de düşünerek çift mafsallı bir dizlik alma konusunda hem fikir oldum diyebilirim. Tek sıkıntı bende çizme var ve çizmenin kaval kemiğinin yarısına kadar koruması mevcut. Tabandan yüksekliği takribi 27 cm. Böyle olunca dizlikle üstü üste binecek gibi. Hareket kabiliyetini nasıl etkiler deneyip görmek lazım
En güzeli silikon havuzu yaptırıp, sürüş pozisyonunda içine atlamak :thumleft:
dizinin üstüne düştüğünde pamukların üzerine atlama hissiyatı yaratan bir ekipman henüz yok
özetle: hiçbir koruma ile çarpma pamuk etkisi yaratmaz. en sağlam kaskı bile alsanız birinizin kafnıza sert bi tokat atmasını isteyin. o g kuvvetinin ağrısı hiçbişey olur kaza esnasında. ama kafanızın patlamasını engeller.
ve dizlik yerine kesinlikle pantolon tercih edin.
saygılar