Motosiklet Operasyonu Başladı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Erzincan Emniyet Müdürlüğü, baharla birlikte plakasız ve ruhsatsız motosikletlere yönelik denetimlerine başladı. İlk gün olarca tescilsiz, plakasız motosiklet ve sürücü belgesiz kişilere işlem yapıldı.
Erzincan’da bahar mevsimiyle birlikte trafik ekipleri motosikletler üzerinde uygulama yapmaya başladı. Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, amaçlarının, eğitimsiz ve ehliyetsiz insanların motor kullanımını azaltmak olduğunu belirterek, tescilsiz motorları da kayıt altına almak olduğunu söylediler. Bu nedenle sivil ekipleri de görevlendirdiklerini ifade eden yetkililer, tescilini yaptıranların motorlarının geri verildiğini bildirdi.
Yetkililer, “Trafik kazaları, gürültü kirliliği ve hırsızlık olaylarının önüne geçilebilmesi için mobilet ve motosikletlerin ruhsatı olmayanları, tescilsiz olanları, ehliyetsiz olanlarla aşırı hız yapan sürücülerin motosikletlerine cezai işlem uyguluyoruz” dediler.
Uygulamada, ayrıca ehliyetsiz motosiklet kullananlar mahkemeye sevk edilirken; ehliyetsiz kişilere motosikletini verenlere ise para cezası uygulandığı öğrenildi. Denetlemelerde ehliyetsiz kullanılan motosiklete binenler ve plakası olmayan motosikletler toplandı.
Kısa bir süre yapılan denetimlerde birçok motosiklete plakasız, ruhsatsız ve ehliyetsiz motor sürücülerinin motorlarına el konulurken trafik ekiplerinin kontrol ettiği motosiklet ve sürücülerinde eksiklikler göze çarptı. Motosiklet sürücülerinin trafik ekiplerini ikna çabaları yeterli olmazken kurtarma aracına yüklenen motosikletler parka çekilerek sahiplerine motosikletlerinin eksikliklerini tamamlamaları halinde araçlarının verilebileceği bildirildi..

Kaynak:Nehaber24
 

Ekli dosyalar

  • polisin-motosiklet-mesaisi-.jpg
    polisin-motosiklet-mesaisi-.jpg
    18.6 KB · Görüntüleme: 9,739
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Sadece normal kanunları işleten polisin bu uygulamaları bayram havası estiriyor memlekette..
Destekliyoruz tabii..
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
A2 ehliyeti olmayana motosiklet satışının yasaklanması lazım.
bu halin çaresine böyle bakılmaz.
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi bunlardan biri topic açmasın,motorumu bağladılar,lütfen yardım diye,töbe Allahım ne günlere kaldık yaaa:pr: :pr:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
usül kaide temelsiz, neresinden tutsan elinde kalır.
rutin kontrole operasyon denmesi çarpık değil mi?
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Tamam ıyı güzel bır denetım ama sorun sanki şuymuş hanı her sey tamam arac sürücülerı kamyon sürücüleri her sey dört dörtlük ama işi bozan aha bu motorcular
siz bazı kolaylıkları baştan uygulayın sonra mevsımınde acan çiçek gıbı denetım yapın eeeee sonra bahar gectı mevsım bıttı denetım yasa hiç bir sey yok hangınız kırmızıda gecen diğer arac sürücüsüne zarar ve hatta ölüm getırecek eylemi için durdurup ceza kestınız MOBESA VAR KARDEŞİM ceza evıne gelıyor .Ya dıyeceğim şu alkışlamıyorum ben bir işi ucundan değilde ne zaman sağlam tutacaksınız o zaman alkış tutacağım
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında ilk günlerde basit cezalarla başlayacaksın işe.. sonra asıl kask için vs için ceza yazacaksın.. vatandaşa da kol gibi oturmayacak. hemde alıştırmış olacaksın..

tabi bu küçük yerler için geçerli.. milletin kendini yamasından iyidir..
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
115
Türkiye genelinde bir motor avı vardı bugün sanırım. bugün alakasız bir yerde, nişantaşında cadde üzerinde giderken çevirdi resmen polis beni. Hayırdır dediğimde de, nerdesin be birader, 1 saattir seni arıyorum dedi güldü polis :) motosiklet kontrol vermişler, kotayı doldurmaya çalışıyormuş.
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
polis çok iyi yapıyo hatta dahada çok sıklaştırması lazım ehliyetsiz dolu etraf bide bazıları sapık gibi sürüyo onları toplasın bidahada vermesin motorlarını:D:D
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
denetimler yetersiz arttırılmalı ehliyetsiz, plakasız ve ruhsatsız onlarca motosiklet ve sahibi var
 
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
101
ehliyet alsak dert almasak dert.
ehliyet alayım dedim 2 ay oldu yazıı sınavı geçeli ama bitürlü alamadım ehliyeti.yok dingil çıktı yok lastik patladı. böyle ülkede ehliyetsiz motor kullanmak ayıp falan değil arkadaş. hiçkimse kusura bakmasın ama motora binmeden duramam ben. ehliyetsiz adamların motorunu elinden alan devlet sürücü kurslarına bi el atsın önce.

bu arada, yakalarlarsa alırlar benim motorumuda...
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
157
cezalar bence ağır zaten adam arabada kemer takmıyo camdan bide barıyolar gerçibende şöförümde yol hakı motorların :D
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
Türkiye genelinde bir motor avı vardı bugün sanırım. bugün alakasız bir yerde, nişantaşında cadde üzerinde giderken çevirdi resmen polis beni. Hayırdır dediğimde de, nerdesin be birader, 1 saattir seni arıyorum dedi güldü polis :) motosiklet kontrol vermişler, kotayı doldurmaya çalışıyormuş.

:mrgreen:çok iyi ya
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Sürekli olmalı bence bu denetimler.
Belki bu şekilde motosiklet kazalarının önüne geçeriz.
Yoksa sıkıştırmadan kimsenin ne ehliyet alacağı, ne de kask takacağı yok malesef.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Sürekli olmalı bence bu denetimler.
Belki bu şekilde motosiklet kazalarının önüne geçeriz.
Yoksa sıkıştırmadan kimsenin ne ehliyet alacağı, ne de kask takacağı yok malesef.

Öyledir güzel memleketimde:p

Maalesef her yanımız dökülüyor. Var mı işini adam gibi yapan? Varsada ben göremiyorum, sistem zaten yapmayı değil bozmayı teşvik ediyor.

Hani devrim arabaları filminde vardı ya'burada başarı cezasız kalmaz'
İşte öyle birşey.
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Türkiye genelinde bir motor avı vardı bugün sanırım. bugün alakasız bir yerde, nişantaşında cadde üzerinde giderken çevirdi resmen polis beni. Hayırdır dediğimde de, nerdesin be birader, 1 saattir seni arıyorum dedi güldü polis :) motosiklet kontrol vermişler, kotayı doldurmaya çalışıyormuş.

Eyyy yüce milletim, eyy Türk Polisi :mrgreen:
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
35
Bakın operasyonlar artmış ne güzel... Bahar operasyonu hem de adı; PKK'ya yapar gibi!

Diyelim ki siz bu haberi okudunuz, tırstınız ve hemen bir sürücü kursunun yolunu tuttunuz. bu dönem 12 Nisan'da kayıtlar bitiyor peki sınav ne zaman?
Cevap veriyorum: Yazılı sınav 3 Temmuz, direksiyon sınavı: 25 Temmuz... Yani Ağustos'dan önce ehliyet hayal!

Türkiye'de yaşayanların %90'ı motora keyif için binmiyor... şu an başvuracak adama ehliyet için 4 ay sonrasını gösterirsen o da ehliyetsiz biner tabi...

Devletin burada "nasıl olsa yazın bol bol ceza keseriz" gibi bir kötü niyet içinde olduğunu ise düşünmek bile istemiyorum ama buradan bakınca da bir tuhaf görünüyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst