- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
- Konu Yazar
- #1
Erzincan Emniyet Müdürlüğü, baharla birlikte plakasız ve ruhsatsız motosikletlere yönelik denetimlerine başladı. İlk gün olarca tescilsiz, plakasız motosiklet ve sürücü belgesiz kişilere işlem yapıldı.
Erzincan’da bahar mevsimiyle birlikte trafik ekipleri motosikletler üzerinde uygulama yapmaya başladı. Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, amaçlarının, eğitimsiz ve ehliyetsiz insanların motor kullanımını azaltmak olduğunu belirterek, tescilsiz motorları da kayıt altına almak olduğunu söylediler. Bu nedenle sivil ekipleri de görevlendirdiklerini ifade eden yetkililer, tescilini yaptıranların motorlarının geri verildiğini bildirdi.
Yetkililer, “Trafik kazaları, gürültü kirliliği ve hırsızlık olaylarının önüne geçilebilmesi için mobilet ve motosikletlerin ruhsatı olmayanları, tescilsiz olanları, ehliyetsiz olanlarla aşırı hız yapan sürücülerin motosikletlerine cezai işlem uyguluyoruz” dediler.
Uygulamada, ayrıca ehliyetsiz motosiklet kullananlar mahkemeye sevk edilirken; ehliyetsiz kişilere motosikletini verenlere ise para cezası uygulandığı öğrenildi. Denetlemelerde ehliyetsiz kullanılan motosiklete binenler ve plakası olmayan motosikletler toplandı.
Kısa bir süre yapılan denetimlerde birçok motosiklete plakasız, ruhsatsız ve ehliyetsiz motor sürücülerinin motorlarına el konulurken trafik ekiplerinin kontrol ettiği motosiklet ve sürücülerinde eksiklikler göze çarptı. Motosiklet sürücülerinin trafik ekiplerini ikna çabaları yeterli olmazken kurtarma aracına yüklenen motosikletler parka çekilerek sahiplerine motosikletlerinin eksikliklerini tamamlamaları halinde araçlarının verilebileceği bildirildi..
Kaynak:Nehaber24
Erzincan’da bahar mevsimiyle birlikte trafik ekipleri motosikletler üzerinde uygulama yapmaya başladı. Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, amaçlarının, eğitimsiz ve ehliyetsiz insanların motor kullanımını azaltmak olduğunu belirterek, tescilsiz motorları da kayıt altına almak olduğunu söylediler. Bu nedenle sivil ekipleri de görevlendirdiklerini ifade eden yetkililer, tescilini yaptıranların motorlarının geri verildiğini bildirdi.
Yetkililer, “Trafik kazaları, gürültü kirliliği ve hırsızlık olaylarının önüne geçilebilmesi için mobilet ve motosikletlerin ruhsatı olmayanları, tescilsiz olanları, ehliyetsiz olanlarla aşırı hız yapan sürücülerin motosikletlerine cezai işlem uyguluyoruz” dediler.
Uygulamada, ayrıca ehliyetsiz motosiklet kullananlar mahkemeye sevk edilirken; ehliyetsiz kişilere motosikletini verenlere ise para cezası uygulandığı öğrenildi. Denetlemelerde ehliyetsiz kullanılan motosiklete binenler ve plakası olmayan motosikletler toplandı.
Kısa bir süre yapılan denetimlerde birçok motosiklete plakasız, ruhsatsız ve ehliyetsiz motor sürücülerinin motorlarına el konulurken trafik ekiplerinin kontrol ettiği motosiklet ve sürücülerinde eksiklikler göze çarptı. Motosiklet sürücülerinin trafik ekiplerini ikna çabaları yeterli olmazken kurtarma aracına yüklenen motosikletler parka çekilerek sahiplerine motosikletlerinin eksikliklerini tamamlamaları halinde araçlarının verilebileceği bildirildi..
Kaynak:Nehaber24