Bir defa alacağın motor çok iyi birşey olmayacak. Bunu kafana koy. 15 bine ne araba alınır gibi birşey. Fazla iyi birşey alınmaz. Bu net.
Tarzın ne? Racing, enduro, commuter, scooter?
5.000 TL ye hero Hunk aldım. Tavsiye ederim.
5 vermişken 6 ver, onu vermişken 8 olsunların sonu gelmez. Zaten ruhsat, noter, trafik sigortası derken 1.000 lira daha verecen.
Kask, mont v.s. var mı?
Tarzın ne? Racing, enduro, commuter, scooter?
5.000 TL ye hero Hunk aldım. Tavsiye ederim.
5 vermişken 6 ver, onu vermişken 8 olsunların sonu gelmez. Zaten ruhsat, noter, trafik sigortası derken 1.000 lira daha verecen.
Kask, mont v.s. var mı?