Motosiklet önerisi yapacaklar varmı?

Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Bir defa alacağın motor çok iyi birşey olmayacak. Bunu kafana koy. 15 bine ne araba alınır gibi birşey. Fazla iyi birşey alınmaz. Bu net.
Tarzın ne? Racing, enduro, commuter, scooter?

5.000 TL ye hero Hunk aldım. Tavsiye ederim.

5 vermişken 6 ver, onu vermişken 8 olsunların sonu gelmez. Zaten ruhsat, noter, trafik sigortası derken 1.000 lira daha verecen.

Kask, mont v.s. var mı?
 
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
31
arkadaşlar foruma yeni üye oldum hiç birşeyim yok anlamıyorumda birisnde cbr 125 r gördüm görüntüsü çok hoşuma gitmişti onun gibi bişey arıyorum
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
O paralara zor dostum. Sigortaya zaten 500-1000 tl arası bayılacaksın. Sonrasında giriş seviyesi idare eder kask 200-300 arası. Dizlik 50-100 arası, giriş seviyesi mont 300-350 arası, eldiven 50-100 arası, kilit 50-100 arası, disk kilidi 60-80 arası ki bu ekipmanlar hep giriş seviyesi. Sonrasında kalan paran 6-8 bin olursa cbr 125 alırsın ikinci el. Değilse giriş seviyesi commuter tarzı ybr 125, cbf150, discover 150f, hunk gibi motorlar bulabilirsin ancak 4-6 bin arasında.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az daha koy Ybr125 al...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst