Motosiklet ön farına led ampül koymak.

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Ne zamandır bu led ampülleri takip ediyorum. Sonunda iyi olduğunu
düşündüğüm bu ürünü buldum. H7 ampül, 2400 Lümen vs. Sanırım
led driver da yok. Bu iyi birşey. Fiyatlar da düşmüş.
Üreticiler kendiside satmaya başlamış sanırım. Perakende Ali expres
satıyordu pahalı olarak. Kafama takılanlar: benim motor cbf 150.
S2 traktör ampülü var. Bu duya H7 uyarmı? uymazsa uydurabilirmiyiz?
Işık dağılımı nasıl olur. Link aşağıda
http://turkish.alibaba.com/product-gs/all-in-one-waterproof-cree-h7-12v-led-lights-1945854145.html
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
Cbf 150 ye uydurulup uydurulamayacağı konusunda bir bilgim yok. Ancak üyesi olduğum bir başka sitede motosikletlerine takıp kullanan arkadaşların memnun olmadıklarını yorumlarından okudum. sitenin linkini atıyorum sizde okuyun takıp takmama konusunda karar verin
http://www.scooturk.net/showthread.php?t=20896
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
linkte verdiğin ledi alma. onun lümen değeri düşük. h7 olsun h9 olsun silikon yardımıyla sabıtleme yaparsın. ama uzun kısa olmaz selektör yapamazsın. h4 alıp sabitleyebilirsin.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Ne zamandır bu led ampülleri takip ediyorum. Sonunda iyi olduğunu
düşündüğüm bu ürünü buldum. H7 ampül, 2400 Lümen vs. Sanırım
led driver da yok. Bu iyi birşey. Fiyatlar da düşmüş.
Üreticiler kendiside satmaya başlamış sanırım. Perakende Ali expres
satıyordu pahalı olarak. Kafama takılanlar: benim motor cbf 150.
S2 traktör ampülü var. Bu duya H7 uyarmı? uymazsa uydurabilirmiyiz?
Işık dağılımı nasıl olur. Link aşağıda
http://turkish.alibaba.com/product-gs/all-in-one-waterproof-cree-h7-12v-led-lights-1945854145.html

Fara aynı tip ampul takmak zorundasın, başka tipte ampulun duyu uymayacaktır, bir şekilde tuttursan da ampulün geometrisi farklı olduğundan ışık dağılımı bozulacaktır. Ledli ampuller son zamanlarda çok konuşulur oldu, geometrisi (odağı) farklı olduğundan düzgün ışık dağılımı vereceğini düşünmüyorum. S2 türde olmasa da diğer tipte led ampuller için şu link sana fikir verebilir : http://www.geceucusu.com/topic/2490-kisa-ve-uzun-far-icin-ledli-h7-h1-h4-h11-h16-ampul-tavsiyesi/
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Far da orjinal ampul ne ise onu kullanmalısın. Ampul duy yuvası zaten uymaz. Hadi bir şekilde uydurdun diyelim. Mesela Orjinal h7 iken h4 takarsan, ışığın bozulması bir yana muayeneden bile geçmez.
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
ben eski motorda kullandım beş para etmez diyebilirim, park ampulünden hallice bir hali var uğraştığına değmez.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Fara aynı tip ampul takmak zorundasın, başka tipte ampulun duyu uymayacaktır, bir şekilde tuttursan da ampulün geometrisi farklı olduğundan ışık dağılımı bozulacaktır. Ledli ampuller son zamanlarda çok konuşulur oldu, geometrisi (odağı) farklı olduğundan düzgün ışık dağılımı vereceğini düşünmüyorum. S2 türde olmasa da diğer tipte led ampuller için şu link sana fikir verebilir : http://www.geceucusu.com/topic/2490-kisa-ve-uzun-far-icin-ledli-h7-h1-h4-h11-h16-ampul-tavsiyesi/
Zaten buraya üyeyim. Ama hemen led olmaz diyorlar. bulduğum led 2400 Lümen cbf 150'nin üzerindeki S2 ampül 700 lümen ışık veriyor
bu 2400 lümen, 3 misli fazla bana olur gi,bi geliyor. Bunlar yeni nesil led far ampülleri.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Zaten buraya üyeyim. Ama hemen led olmaz diyorlar. bulduğum led 2400 Lümen cbf 150'nin üzerindeki S2 ampül 700 lümen ışık veriyor
bu 2400 lümen, 3 misli fazla bana olur gi,bi geliyor. Bunlar yeni nesil led far ampülleri.

Düzgün dağıtamadıktan sonra ışığın miktarının hiç bir önemi yoktur. Farın reflektörü (aynası) içindeki ampule göre dizayn ediliyor, led ampulle halojen ampulün filaman pozisyonları , odağı farklı olduğundan karşı tarafı rahatsız etmekten başka bir şeye yaramaz. Tıpkı çakma xenonlardaki gibi.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Bunu takmak için aynı xenon da olduğu gibi nercek ile birlikte takmalısın ki ışık dağılmayıp odaklansın. Bu veridğiniz örnekteki led 360 derece aydınlatıyor . Dolayısıyla tamamen dağınık olarak parlayacaktır. kısa mesafe dağınık parlak ışık verecektir. Çok küfür yersiniz. Birde arka kısmı tamamen soğutucu onun. Eğer far tasınız ve içerideki reflektör hatta far camınız dan herhangi biri plastikse muhtemelen eriyecektir.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Bunu takmak için aynı xenon da olduğu gibi nercek ile birlikte takmalısın ki ışık dağılmayıp odaklansın. Bu veridğiniz örnekteki led 360 derece aydınlatıyor . Dolayısıyla tamamen dağınık olarak parlayacaktır. kısa mesafe dağınık parlak ışık verecektir. Çok küfür yersiniz. Birde arka kısmı tamamen soğutucu onun. Eğer far tasınız ve içerideki reflektör hatta far camınız dan herhangi biri plastikse muhtemelen eriyecektir.
Işık far tasından dağılyor. Led ampüller çok az ısı üretir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben su LED ampulu aldim:

h4-g6-cree-philips-led-700x700.jpg


Takmasi cok kolay, hic bir modifikasyona gerek yok. Denedim, isigi normal H4'e gore cok daha fazla.

Cok modifikasyon seven bir insan degilim ancak standart isik gece sartlarinda kesinlikle yeterli degil. Ektra isik sart bence.

Tek sorun, bazi teknolojik motorsikletlerde, arac ampulun yanip yanmadigini kontrol ettigi icin ekrandan hata verebiliyor. Onun icin sabit direnc eklemek lazimmis.

Isik miktari oldukca fazla, ancak beni asil dusunduren isik dagilimi, ve karsi tarafi rahatsiz etme ihtimali. Becerebilirsem deneyip fotograf eklemeyi planliyorum.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Bende iyi bir led ariyorum (h4) önemli olan yolu aydınlatması ve karşı tarafın gözünü kör etmemesi takipteyim
 
Katılım
3 Ocak 2016
Mesajlar
26
http://www.maveraotomotiv.com/urun/photon-h7-12v-6000k-led-exclusive-serie-ph7707.aspx
Arkadaşlar selam, bende motorsiklet alınca yapmak istediğim ilk işlerden biri far modifikasyonu. Ben böyle bir led ampül buldum dağılmayı önlemek amacıyla ucuna mercek koymuşlar. Acaba iyi aydınlatma sağlarmı ? Hoş gerçi aydınlatma benim için önemli değil gece motorsikleti dışarı çıkarmam zaten çıkarsamda şehir içi olur. O yüzden benim için önemli olan performanstan ziyada görüntü
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...00-k-net-beyaz-bi-xenon-ampul-259475771/detay

Arkadaşlar şu ürün normal şekilde uygulanabilir mi?Soket yeri normal.Motorun kontağını açtığımızda kısa far direk devreye giriyor.Böyle olması akü biraz güçten düştüğünde marş gücünü azaltır.Bunun da uzun vadede motora zararı olur.Eğer ki bu ledleri pratik bir şekilde takabiliyorsak çektiği enerji az olduğu için, motor ve aküye uzun vadede yarari olur.Uygulayabilirmiyiz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...00-k-net-beyaz-bi-xenon-ampul-259475771/detay

Arkadaşlar şu ürün normal şekilde uygulanabilir mi?Soket yeri normal.Motorun kontağını açtığımızda kısa far direk devreye giriyor.Böyle olması akü biraz güçten düştüğünde marş gücünü azaltır.Bunun da uzun vadede motora zararı olur.Eğer ki bu ledleri pratik bir şekilde takabiliyorsak çektiği enerji az olduğu için, motor ve aküye uzun vadede yarari olur.Uygulayabilirmiyiz?

http://www.maveraotomotiv.com/urun/photon-h7-12v-6000k-led-exclusive-serie-ph7707.aspx
Arkadaşlar selam, bende motorsiklet alınca yapmak istediğim ilk işlerden biri far modifikasyonu. Ben böyle bir led ampül buldum dağılmayı önlemek amacıyla ucuna mercek koymuşlar. Acaba iyi aydınlatma sağlarmı ? Hoş gerçi aydınlatma benim için önemli değil gece motorsikleti dışarı çıkarmam zaten çıkarsamda şehir içi olur. O yüzden benim için önemli olan performanstan ziyada görüntü

Bu ikisi de kotu urunler. Her tarafinda bi suru kucuk LED olan lamba almayin. Ucuz olur, ama hem onunuzu duzgun aydinlatmaz, hem de karsidan gelenin gozunu alir.

Sadece 2-4 tane guclu LED olan lambalari tercih edin. Aractaki reflektorler Halogen icin. Dolayisiyla isigin ciktigi yerin ayni olmasi lazim. Mesela bakin bu cok guzel bir ornek:

New-Arrival-H4-LED-Car-Headlight.jpg


Bakin cizgi haldeki LED'lerin oldugu yerde halojen lambalarda flaman var. Ondeki kisa far'in altinda olmasi gerektigi gibi kucuk reflektorler de var; belli bir cizginin yukarisina isik gitmesin diye. BU bayagi guzel aslinda. Yeni cikmis. Zamaninda gorsem bunu alirdim herhalde.




---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

hasmet o ledleri nerden ve ne kadara aldığını öğrenebilir miyim ?
Ebay. H4 LED diye arastirin cikiyor bir suru.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Bu ürün yeni çıkmış olmalı beğendim. Ben H4 led ampül aldım ve tası modifiye ettim. Bu üründe buna gerek kalmazdı. Ledlerin yeri uygun problem çıkmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst