Motosiklet Net I Neden Acamiyorum

Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
32
Arkadaslar bu sıtenın ana sayfasını acıyorum ama ne foruma ne yazılan yazılara gırebılıyorum su anda sansa gırdım desem yalan olmaz.bılg.bır sorun yok yenı formatladım norton systemworks.zonealarmpro vs vs bırcok korumamda var yalnız ınt.gırdıgım hıc bır sıte acılmamamazlık yapmazken bu sıteyı kesınlıkle acamıyorum nedenını soyleyebılen varsa yazsın lutfen dun aksam 3 saat ugrastım nafıle sadece anasayfa cıkıyor gerısı yok.bu sıteyı yasaklama durumum fılanda yok bılg. bılgım de ıyı derecede ama anlıyamadım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bendede oluyor sürekli bu sorunları yaşıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst