- Katılım
- 28 Kas 2005
- Mesajlar
- 32
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar bu sıtenın ana sayfasını acıyorum ama ne foruma ne yazılan yazılara gırebılıyorum su anda sansa gırdım desem yalan olmaz.bılg.bır sorun yok yenı formatladım norton systemworks.zonealarmpro vs vs bırcok korumamda var yalnız ınt.gırdıgım hıc bır sıte acılmamamazlık yapmazken bu sıteyı kesınlıkle acamıyorum nedenını soyleyebılen varsa yazsın lutfen dun aksam 3 saat ugrastım nafıle sadece anasayfa cıkıyor gerısı yok.bu sıteyı yasaklama durumum fılanda yok bılg. bılgım de ıyı derecede ama anlıyamadım