Motosiklet.NET Fuar Buluşması 27 Mart Cumartesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
ARKADAŞLAR bahisleri açıyorum:

SPEED fuara ya da buluşmaya gelecek

SPEED fuara ya da buluşmaya gelmeyecek

Ben gelmeyecek için 1'e 10 veriyorum muahahhahah :mrgreen: :king:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayy bu güzeldi murat.ama kesin kararlı sanırım bu sefer..ben gelecek diyorum :king:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
biz birbirimizi buluruz mutlaka motorcular olarak speed sen merak etme biz sabah oradayız. :bounce:
 
Katılım
16 Mar 2004
Mesajlar
188
yarın göreceğiz hepimiz kimin gelip gelmeyeceğini biz burada buluşma tartışması yaparken zaman bitti yarın sabah buluşacağız.herkeze başarılar yerleri bulma konusunda kaybolmayında ben dün fuar dönüşü beşiktaşa bıraktılar eminönüne gitmem için bende eminönünden gelen otobüse binmişim bende bekliyorum eminönüne geleceğiz diye adama sordum eminönüne gelmedikmi diye adam ne eminönüsü ters binmişim saat:21:30 otobüsü bekledim allahtan son otobüsmüş geldiğim yolu otobüsle tekrar döndüm zar zor ulaştım eve arada sırada olur böyele vakkalar.yarın görüşürüz :farao: :farao: :farao:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
junior ya alemsin valla insan bir sorar binerken dimi yaaa. olsun sen gene gidebilmişsinya ona bak. :king:
 
Katılım
16 Mar 2004
Mesajlar
188
bana şurdan bineceksin dediler bende sormadım meğerse yolun karşısından binecekmişim olur böyle şeyler :jocolor:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bakalım..ne demişler olur böle vakalar cüneyt kovalar..::)) :cherry:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
juniorR1' Alıntı:
yarın göreceğiz hepimiz kimin gelip gelmeyeceğini biz burada buluşma tartışması yaparken zaman bitti yarın sabah buluşacağız.herkeze başarılar yerleri bulma konusunda kaybolmayında ben dün fuar dönüşü beşiktaşa bıraktılar eminönüne gitmem için bende eminönünden gelen otobüse binmişim bende bekliyorum eminönüne geleceğiz diye adama sordum eminönüne gelmedikmi diye adam ne eminönüsü ters binmişim saat:21:30 otobüsü bekledim allahtan son otobüsmüş geldiğim yolu otobüsle tekrar döndüm zar zor ulaştım eve arada sırada olur böyele vakkalar.yarın görüşürüz :farao: :farao: :farao:

abicim sana demedik mi ışıktan geç karşıya durak şurda diye :cherry: ayrılırkende dedik hatta ışıklardan geç diye hehe geçmiş olsun ne diyelim, sahil-boğaz havası almışındır temiz temiz, arnavutköyüde görmüş oldun arada..
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
juniorR1 alemsin ya o kadar da gosterdik be abi neyse komtanın dedigi gibi biraz bogaz turu yapmıssın :)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada bu kötü haber ama haftasonu yağışlı falan olacak diyolar.. :salut:
ne yapıcaz yahu ben bu havaları hiçsevmiyoruummm :pale:

hadi baklaım.. :pr:
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
abi ben bile soyledim karsıdan biniceksin diye :sunny: ama olsun istanbul boyle boyle ogreniliyor bende gecen sene aynı seyi aksayaraydan besiktasa gelirken yapmıstım :mrgreen:
 
Katılım
25 Mar 2004
Mesajlar
371
ahhh ahhh kaçırdım cillop gibi fuarııııı hemde yok yereeeee ahh kafamı hangi dağlara taşlara vursammm :salut:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
VALLA SAVAŞÇIM DEDİĞİN GİBİ OLDU..GELEMEDİ YAHU..TAKILDI GENE GALİBA..İİŞALLAH ÖNÜMÜZDEKİ YILLARDA GÖRECEĞİZ KENDİSİNİİ :cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kevin Lyttle - Turn me on
dinleyin :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst