yarın göreceğiz hepimiz kimin gelip gelmeyeceğini biz burada buluşma tartışması yaparken zaman bitti yarın sabah buluşacağız.herkeze başarılar yerleri bulma konusunda kaybolmayında ben dün fuar dönüşü beşiktaşa bıraktılar eminönüne gitmem için bende eminönünden gelen otobüse binmişim bende bekliyorum eminönüne geleceğiz diye adama sordum eminönüne gelmedikmi diye adam ne eminönüsü ters binmişim saat:21:30 otobüsü bekledim allahtan son otobüsmüş geldiğim yolu otobüsle tekrar döndüm zar zor ulaştım eve arada sırada olur böyele vakkalar.yarın görüşürüz :farao: :farao: :farao: