- Konu Yazar
- #1
Öncelikle selamlar
Henüz motosikletim yok önerileriniz üzere önce ekipmanları topluyorum ve ciddi bir sıkıntım var. Ben aşırı terleyen birisiyim ve özellikle yaz aylarında durdurğum yerde her yerimden damla damla ter akar. Durum böyleyken üzerime ince de olsa yazlık bir mont aldığımda vıcık vıcık hale geliyorum.
İnternette gezinirken body armor diye bir ekipmana rastladım çok hoşuma gitti fileli olması özellikle dikkatimi çekti. Sorum şu ki bu ekipman beni yeterince koruyabilir mi? Ve kışın montun içine veya dışına giyebilir miyim? Ya da kullanan varsa ne gibi sıkıntılar yaşadı? Beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler
Henüz motosikletim yok önerileriniz üzere önce ekipmanları topluyorum ve ciddi bir sıkıntım var. Ben aşırı terleyen birisiyim ve özellikle yaz aylarında durdurğum yerde her yerimden damla damla ter akar. Durum böyleyken üzerime ince de olsa yazlık bir mont aldığımda vıcık vıcık hale geliyorum.
İnternette gezinirken body armor diye bir ekipmana rastladım çok hoşuma gitti fileli olması özellikle dikkatimi çekti. Sorum şu ki bu ekipman beni yeterince koruyabilir mi? Ve kışın montun içine veya dışına giyebilir miyim? Ya da kullanan varsa ne gibi sıkıntılar yaşadı? Beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler