Sahildeki Çengelköy trafiğinden zevk alıyorsan İstanbul da teksin sen :mrgreen: Sabah ve akşamları çok lanet oluyor bizim oralar, haftasonu girmenin imkanı yok zaten.
Gelibolu milli parkta sürmek çok keyifliydi.
Manevi unsurlar, doğa, deniz ve yollar.
http://www.tayproject.org/imjpg/haber25/TarihiMilli/r1.jpg
Ben de yazın ortasında geçtim ancak birkaç yer hariç asfalt kaliteliydi.Ben Yazın göbeğinde geçtim buradan, asfalt sıcaktan dolayı elverişsizdi, dikkat etmek lazım.