motosiklet kullanmaktan zevk aldığınız yollar...

Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
150
boş veya açık olduğu zaman e5 bile zevkli. o kadar açız işte.
 
Katılım
5 Kas 2014
Mesajlar
132
Milas - Ören paraşüt tepesi yolu sürekli orman az yok denecek kadar az trafik. Asfalt kalitesi biraz daha güzel olsa çok daha keyif verecek ama yine keyif aldığım bir yol.
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
karaman mersin arası mükemmel manzaralar eski köprüler kocaman göksü nehri ve o keskin virajları paha biçilemez :D hatta bajajda bu yollarda test etmiş motosikletini gerçekten mükemmel yolculuk hiç sıkılmazsınız :cat: karlı bi günde gitmiştim süperdi gerçekten bi kaç görüntü
12191497_534188633405937_7532873304543930158_n.jpg
12190961_534188720072595_5753958460084689694_n.jpg
12196234_534188786739255_3644688743944447481_n.jpg
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Gelibolu milli parkta sürmek çok keyifliydi.
Manevi unsurlar, doğa, deniz ve yollar.
r1.jpg
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Isparta - Uluborlu hattında ana yol yerine dağ yolundan gitmeyi tercih edecekler için:
https://www.google.com/maps/dir/38.0546722,30.381829/37.9157209,30.4539268/@38.0389232,30.2741974,11z/data=!4m2!4m1!5i1

Crossla asfalt karışımı diyebiliriz! Özellikle motora düşük hızlarda hakimiyet ve özellikle yer yer bir karış kalmış asfaltta tekeri tam istediğiniz yerden geçirebilmek, önünüze çıkacak seri şekilde çukurlardan kaçabilmek konusunda pratik için birebir ! ...

Gece vakti geçilmemesini tavsiye ederim. Ama gündüz vakti, şöyle sıcak güneşli bir günde harika bir manzara için ve düşük hızda sürüş tekniklerinizi geliştirmek için birebir bir yol...

(Motorunuzun bakımlı olduğundan emin olun, ve bu yola saptığınızı bir yakınınıza mutlaka bildirin :) ...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Valla en sevdiğim yol , tekirdağ kumbağdan mürefteye kadar olan kısımdı. Özellikle kumbağ ile uçmakdere arası çok virajlı tehlikeli ve çok zevkli bir yol.

https://www.google.com/maps/dir/Tekirda%C4%9F+Merkez,+Kumba%C4%9F,+T%C3%BCrkiye/M%C3%BCrefte,+%C5%9Eark%C3%B6y,+T%C3%BCrkiye/@40.7834826,27.2089181,11z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x14b466784cd36e81:0x306ee0f579c428b4!2m2!1d27.458017!2d40.871947!1m5!1m1!1s0x14b40be0f96addd9:0xde11e14a4784643a!2m2!1d27.2382163!2d40.6739546

Hayalimde ki yol ise arabayla çok geçmeme rağmen motorsikletle hiç gidemediğim (istanbulda yaşadığım için motorumu Isparta'ya hiç götüremedim) Uluborlu ile eğirdir arasındaki eğirdir gölü yanından geçen muhteşem yol. İnanılmaz bir manzara bol viraj ve çok keyifli. Arabayla bile herseferinde çok keyif alırım motorsikletle düşünemiyorum :)

https://www.google.com/maps/dir/E%C4%9Firdir,+T%C3%BCrkiye/Uluborlu,+T%C3%BCrkiye/@37.9868469,30.292283,10z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x14c5a1221d6bf1a7:0xaa7438e9a4b2b961!2m2!1d30.850889!2d37.8740669!1m5!1m1!1s0x14c5ea36499eefd3:0x449e070e67b47319!2m2!1d30.450945!2d38.0783289
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Ben Yazın göbeğinde geçtim buradan, asfalt sıcaktan dolayı elverişsizdi, dikkat etmek lazım.
Ben de yazın ortasında geçtim ancak birkaç yer hariç asfalt kaliteliydi.
Yolların park içinde birçok yerde tek yön olması da keyifli.
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
126
Favori yolum İstanbul Park'tan başlayıp Teke Köyüne kadar giden güzergah. Teke köyünde gözleme yedikten sonra isteğe göre Şile ya da Ağva ya geçilip çay içilir.
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
411
yeterki yol biraz boş ve yoğun trafik olmasın e5 dede kullanmak çok zevkli ve keyif verici
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst