Sayın DD nin yazısını okuduktan sonra ben motorda sigara içsem bile içiyorum demeye motorcu olarak utanırım doğrusu.....
Övünç kaynağı gibi anlatılmasıda çok garip.. Yapılanların insan hayatını tehlikeye sokacağı ölüme neden olacağı söyleniyor..
Bir insana insan öldürmenin kötülüğü ve çıkaracağı sonuçlar anlatılıyor... Diğer birisi de " kardeş ya varya çok iyi sarıyor.. çekiyorsun silahı sarıyorsun mermiyi" gibi geldi bana..