Motosiklet kullanırken sigara içmek..

Katılım
28 Haz 2004
Mesajlar
109
cek, cekmeden anlamazsin ictigini...dokunmadan hissedemezsin gibi bisey yani...
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
huehueu ben iciyom vallaha pofur pofur sigara hemde trafik falan fark etmiyo
bazen bisiler yediimde oluyo motorun ustunde harbiden saka diil ciddiyim :cherry: :cherry:
ama bikere biskuvi yerken yeri opuyodum paketi acicam derken :mrgreen:
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
olm DD abi görmesin bunları .-))))))))))) çok kısar sonra. olm trafik canavarmısınız altınızda adana mobiletimi var defeler:)))))))))
 
Katılım
5 Tem 2004
Mesajlar
147
Yok şaka diyorum hacı yaf sigarayı yutarsın falla giderken içilmez yanii o kadar..
bu konu kapanır burda içilmezde yakılmazda bişeyde yenmez
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yahu sen ne biçim hacker'sın? :sunny: Forum dilinde katılıyorum demek. Yani o görüşe beni de ekleyin demek. Daha önce bu forumda biri daha sormuştu ya kimdi hatırlamıyorum.
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
Sayın DD nin yazısını okuduktan sonra ben motorda sigara içsem bile içiyorum demeye motorcu olarak utanırım doğrusu.....

Övünç kaynağı gibi anlatılmasıda çok garip.. Yapılanların insan hayatını tehlikeye sokacağı ölüme neden olacağı söyleniyor..

Bir insana insan öldürmenin kötülüğü ve çıkaracağı sonuçlar anlatılıyor... Diğer birisi de " kardeş ya varya çok iyi sarıyor.. çekiyorsun silahı sarıyorsun mermiyi" gibi geldi bana..
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
geçen gün üstünde sigara içilmemiş motosiklet ilanı vardı ya:mrgreen:
şunu da bi GÜNCEL leyelim:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst