Motosiklet Korkusu

Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
Merhaba MT kullanıcıları;

Benim sizinle paylaşmak istediğim bir sorunum var. Motosiklet alacağım inş cbf 150 ancak korkuyorum...

Diyeceksiniz ki "korkacak bir şey yok".çok kez forumda ölüm ilanları görüyoruz, kaza sonucu. Benim kardeşim down sendrom'lu. Dolayısıyla aileme herhangi bir şey olsa, bütün sorumluluk bana ait, abisiyim sonuçta. Motorun üzerinde 2 can taşıyacağım yani. Herkes "bu İstanbul trafiğinde motor sürülmez" diyor. Tabii bunu söyleyenler motosiklet kullanıcısı değil.Motosiklete bağlılığım sonsuz. Motosiklet kullanıcısı değerli arkadaşlarım, sizce motosiklet almalı mıyım?
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
kaderinde ne varsa onu yaşarsın.sonucta olacağa çare yoktur ve kimse sorumlu değldir madem bağımlısın al motorunu keyfine bak.allah kazasız sürüşler nasip etsin
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
kader.. bi arkadaşım var 1000rr la takla attı burnu bile kanamadı honda activa ile yandan araba çarptı metrelerce uçtu yine bişey olmadı kawa 636 ile arkadan arabaya vurdu,başka bir SS ile karpuz tezgahına daldı vs ve bunların hepsi 4 aylık bi zaman içinde oldu burnu bile kanamadı.geçmşinde de tüp kamyonuna girdi dişleri kırıldı ama ölmedi ve bir sürü kaza... ama başka bir arakdaşım motorunu alalı 1 yıl olmadan ilk ve son kazasını yaptı..acı bir şekilde can verdi.. yani kader..kader...kader....
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Kader değil, önlem daha ziyade...
"Korkacak bir şey yok." diyendense, "Korkacak çok şey var, ama bunların önlemi, güvenliği de var..." diyecek insanları dinlerdim ben olsam...

Kadere sığınıp körü körüne gitmektense, kontrolün elde olduğunu düşünüp, motosiklet için bakımı, gerekli ekipmanı; kendiniz için gerekli ve güvenli korumayı temin edip, İstanbul trafiğinden korkmak yerine mümkün oldukça güvenli ve emin sürmek "ne yardan, ne serden" durumunu sağlayacaktır bence...:)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Kader değil, önlem daha ziyade...
"Korkacak bir şey yok." diyendense, "Korkacak çok şey var, ama bunların önlemi, güvenliği de var..." diyecek insanları dinlerdim ben olsam...

Kadere sığınıp körü körüne gitmektense, kontrolün elde olduğunu düşünüp, motosiklet için bakımı, gerekli ekipmanı; kendiniz için gerekli ve güvenli korumayı temin edip, İstanbul trafiğinden korkmak yerine mümkün oldukça güvenli ve emin sürmek "ne yardan, ne serden" durumunu sağlayacaktır bence...:)


wallahi usta kader be başka açıklama mantıklı gelmiyor.bak o bahsettiğim arkadaşımı geçenlerde bu siteden tanıştıgım 2 arkadaşa gösterdim (çakalaz ve crazyrider) arkadaşa teker yap dedim adma trefiğin içinde ZX6 ya verdi tekeri az kalsın öndeki arabanın bagaja indiyodu ve bırak montu dizliği kask bile yoktu bide arkasında 17 yaşlarında bi çocuk almıştı yine korumasız..hadi kabul et birazda kader =)
 
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
104
Benimde bir kızım var, motosiklet almadan önce uzun bir süre
beklememin bir sebebi de bana birşey olursa, babasız kalmasının yanında
maddi olarak da zor bir duruma düşülecek olmasıydı.

Ben şöyle bir çözüm buldum, daha doğrusu kendimi rahatlattım.
Hem sakatlıklara karşı özel sağlık sigortası hemde kaza ile vefata
karşı ayrı bir teminat sigortası yaptırdım. 45*9 TL taksitle kendimi
rahatlatmış
oldum.

Gerçi kader de öte yol yok tabiki. Ne tedbir alırsan al. Dedim ya kendimi rahatlattım işte.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Eğer motosiklete her binişinde aklından kardeşin ve ailen çıkmayacaksa bu işten vazgeçmeni öneririm..Çünkü başına en ufak bir şey geldiğinde vicdan azabından hayatın zehir olur..
Bu arada bende kendime kaza ve hayat sigortası yaptırdım bir arkadaşın yazdığı gibi :)

Ama bu işte kader denilen şeyi insan kendi belirler birazda..Hayattaki tüm korkular bilinmezlikten ileri gelir..Yani insan bilmediği şeyden korkar..
Dolayısıyla çok okuyup, çok video izleyip, çok antrenman sürüşü yaparak tam korumalı bir şekilde motosiklete binersen korkuların azalacak..

Ama dediğim gibi eğer her marşta aklına ailen gelecekse (daha doğrusu "ya bana birşey olursa" diye düşüneceksen) boşver bu işi..Kafanın rahat olması herşeyin üstünde neticede..
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
tedbir senden, taktir ALLAH tan.
almayı düşünüyorsan tedbirinide alacaksın paraya kıyıp koruyucu ekipmanlarını alacaksın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst