Motosiklet Kazalarının Önlenmesi Sempozyumu [Bursa]

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Değerli Motosiklet Severler,

Yaşadığımız toplum da hepimiz bir yakınımızı trafik kazasın da kaybettik (her yıl yaklaşık 6000 kişi) onları geri getirme imkanımız yok.Ancak başkalarının yakınlarını kaybetmemesi için çalışma yapmamıza engel olmadığını düşündüğümüzden dolayı BİR ŞEYLER YAPMAYA çalışıyoruz.Tüm Motosiklet sürücüleri trafikte kendilerine karşı yapılan davranışlardan şikayetçi onun için sadece kendilerinin bilinçli olması değil ,tüm toplumun Motosiklet konusun da bilinçli olması gerekmektedir.Bunun için MOTOSİKLET KAZALARININ ÖNLENMESİ SEMPOZYUMU nu Bursa da bulunan tüm resmi ve resmi olmayan gruplarında yardımlarıyla organize etmeye çalıştık.



Bu sempozyumun duyurulması ve katılımın en üst düzeyde sağlanması biz Motosikletçilerin sorunlarının ciddiye alınması bakımından önemli görüyorum. Sizde aynı fikirdeyseniz , 8 Mart Cumartesi saat 14.00 da Buski Konferans salonunda topluma bir mesaj vermek adına buluşalım.




Bursa Büyük Şehir Belediyesi Yerel Gündem 21 Motosikletli Çalışma Grubu 'nun gönüllü temsilcileri olarak hazırlamayı düşündüğümüz ve en sonunda gerçekleştirdiğimiz bir sempozyum...Bizim için önemi çok büyük.

Tarih : 08 Mart 2008 Cumartesi

Saat : 14:00-17:30

Yer : Bursa Buski Konferans Salonu
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Evet bu cumartesi kısmetse geliyorum.
1 saat önce Büyükşehir belediye binasında ki Yerel gündem 21 ofisine danıştım,Bursa Buski Konferans Salonu dedikleri yer BTSO binasıymış doğrumudur bir bilgi varmı?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bildiğin gibi gelme ihtimalim yok.
Ama bu sizlere çalışmalarınızda başarılar dilememe engel değil.
Konferans internet üzerinden de izlenebilseydi keşke.
Burdan yardımcı olabileceğim bir şey varsa seve seve katkıda bulunurum.

Kolay gelsin....
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ya BTSO konferans salonu mudanya yolunda ne alaka?Buski Konferans Salonu benim bildiğim buski'nin içinde...

coq İlkay abi yardımlarını seve seve kabul edebiliriz.Sempozyum için şu anda yapılması gereken tek şey daha çok Bursa'lı tarafından duyulmasını sağlayabilmek.O konuda bana yardımcı olabilirsin mesela.Ayrıca daha çalışmalarımız bitmeyecek senden başka isteklerimiz de olabilir sen yeterki yardımcı olmak iste...Hepsi daha yaşanabilir bir Türkiye için...Emekli olunca bizim yaptığımız çalışmalar sayesinde rahat rahat ülkende yaşayacaksın :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
coq İlkay abi yardımlarını seve seve kabul edebiliriz.Sempozyum için şu anda yapılması gereken tek şey daha çok Bursa'lı tarafından duyulmasını sağlayabilmek.O konuda bana yardımcı olabilirsin mesela.Ayrıca daha çalışmalarımız bitmeyecek senden başka isteklerimiz de olabilir sen yeterki yardımcı olmak iste...Hepsi daha yaşanabilir bir Türkiye için...Emekli olunca bizim yaptığımız çalışmalar sayesinde rahat rahat ülkende yaşayacaksın :p

:)

Aldım mesajı.:cherry:
Yarın bir kaç kişiyle görüşüp neler yapabiliriz bakıcam.
Fakat çok az zaman kaldı.
Keşke daha önce haberim olsaydı.
Medyayı da işin içine katabilirdik.
Ama neyse.
En azından radyoları ayarlayabilirim sanıyorum...:wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Yani az kaldı diyorsunuz,öğlen saat 14.00 de diyorsunuz,Buskide diyorsunuz....:wiinkk:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Güzel bir etkinlik.Tebrik ederim.Organizasyonun katılımcılarına da bakılırsa etkisi olacak gibi görünüyor.

Katılamasam da manevi desteğim sizlerle.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
:)

Aldım mesajı.:cherry:
Yarın bir kaç kişiyle görüşüp neler yapabiliriz bakıcam.
Fakat çok az zaman kaldı.
Keşke daha önce haberim olsaydı.
Medyayı da işin içine katabilirdik.
Ama neyse.
En azından radyoları ayarlayabilirim sanıyorum...:wiinkk:

Çok teşekkür ediyorum.Özellikle bu sempozyumdan çıkaracağımız raporu bir çok yerde kullanacağız.Bu Türkiye'deki motosiklet kültürünün gelişmesi adına atılmış büyük adımlardan bir tanesi olacak kanısındayım.Raporu hazırlandığında örneklerini alacağım.Yayınlarım burada da...Yapacağımız bir çok etkinlik daha olacak..Senin desteğini orada da almamız söz konusu ise :p mükemmel olur.Özellikle hem Bursa'da hem Tüm Türkiye'de yapılan çalışmalar medyada yer alabilse çok güzel olur.

Basında sempozyumun yeri...

http://www.bursa-bld.gov.tr/haber.asp?HaberID=2611
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Medya işini bana bırak.
Fakat ayrıntılı bir rapor ve fotoğrafları gönderirsen tabii.

Bir daha da bir halt karıştıracağınız zaman bana en az 15 gün önce haber ver.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst