Motosiklet Kaskosunda 250cc altı saçmalıgı....

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet dostlar...ben dün Asyanın yeni getirdiği T-19A modelinden aldım.......Motor 150cc

2 gündür kasko yaptırmak için araştırma yapıyorum...Sigorta şirketlerinin cogu kasko yapıyor fakaaat!!!!

Motorum 250cc altı oldugu için çalınma unsurunu kaskoya dahil edemiyorlarmiş efendim,dahil edebilmeleri için kapalı garajda ve kilit altında olması gerekiyormuş...

Ben hayatımda böyle saçmalık duymadım!!!!..... :cyclopsan

Neden diye sordugumda birkaçtanesi agırlıktan dedi...E dedim Bircok motor markasının aynı kasaya uyguladıkları 125cc den başlayıp 500 600 cc lere kadar uzanan ve agırlıkları arasında 20-30 kilo oynayan modeller var dedim....o zamanda mevzuat böyle dediler


Mesela x9 180 ile x9 250 arasında cok az bi fark var....birine kasko yapıyorsun birine yapmıyorsun....şayet vespa icinde gecerli su an aklıma gelmeyen bisürü model var böyle....


Ben bi ..... anlamadım anlayan beri gelsin............ :pale:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
arkadsım sen arastırmısın sen bana bı yardım et:cherry:
şimdi ben kapalı garajda muhafaza edıyorum benım ıcın calınma kaskosu ne kadar
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
ben geçen haftaki fuarda isviçre sigorta ile konuşmuştum, 250cc nin altındaki motorlar için illa kapalı garajda kilit altında tutulması gerektiğini söylediler. Yani motorun taksimde 4 tane kol kadar kalın kilitle tutturulduğu otobüs durağıyla beraber bile çalınsa kasko ödeme yapmıyor. Bana göre bu, kardeşim sen kaskonu yaptır, inşallah motorun çalınır da biz de para kazanırız demek...
Bi de pişkin pişkin söyleyebiliyorlar bunu, ne yapalım motorunuz 250cc lik diye.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okan4037 dostum 0216 302 50 50 den Elmas hanımla görüş bana 200 milyon dedi isviçre sigorta....
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Çok saçma cidden :) Onlarda motor hırsızlığı çok olduğu için riske girmek istemiyor :)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
iyi de onların mesleği zaten risk almak, bu şekilde para kazanıyorlar:silent:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben benim gilera runner180 i getirmiştim yaparız demişlerdi sonra arkadaşın zat150 sini getirmiştik olmaz dediler, sonra işin açıkçasını tamam yaptırmayacagız dedik sebebini söyleyin bari dediler ,

şimdi bu motorun sıfırı 6 milyar diğerinin 2.800 biz 2.800 milyonluk motora 500-600 ytl kasko istesek yaptırırmısınız dedi yooo dedik eee , 200-250 ytl yede risk neden alalım dedi. Bizde hayliyle bişi diyemedik pek ama sizin işiniz bu diyeceksiniz ama öyle yaş tahtaya basmıyor adam , ama gilera runner 180 i yaparlar cünkü 6 bin YTL lik bi motor ve 450-500 ytl kasko ücreti isteyebiliyor. günümüzde cbr600f 13.750 lik anahtar teslimine 2-3 milyar arası kasko istiyorlar
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
7
kasko falan yaptırcaksanız
anadolu sigortadan şaşmamak gerekir

eminim onların bir çözümleri vardır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet dostllar bugun mantıkllı bi şekilde bekledigim oldu...benim 150 lik scooter 300 milyona Full kasko yaptırdım....Her türlü çalınma dahil..........

Axa Oyak tan illgili kişi Zeynep Atilla benim konumumda olanlar arayıp fikir alabilirler....

Tel :0 212 586 12 20
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
70
axa oyak'a benim cbryi sorduğumda 800küsür dediler.. YUH!!
napacaz? 2. ve 3. bir kilit...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
normalkerem' Alıntı:
axa oyak'a benim cbryi sorduğumda 800küsür dediler.. YUH!!
napacaz? 2. ve 3. bir kilit...
motor tipinin, üzerinde koruma takozlarının vs. nin olup olmamasının da etkileri bulunuyor, ondandır.
AXa Oyak iyiymiş, Başiak Sigorta ile konuştum şimdi, telefon edecekler. Cevabı buraya yazarım.

gelen cevaba bak, sigorta yapmıyorlarmış. peeh. :) komik walla.

Axa Oyak Zeynep Hanım ile görüştüm, Hyosung GT250R için her türlü hırsızlık teminatı dahil kasko fiyatı 1.400YTL çıktı. :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst