- Katılım
- 25 Eki 2018
- Mesajlar
- 57
selamlar sym cruısym 250abs model motoru aşırı beğendim ..gösterge panelinden de bi o kadar nefret ettim..https://www.youtube.com/watch?v=Tg4of5B7H0A
burgman 650 nin göstergesi de bi o kadar sade şık ve kolay okunur tarzda https://www.youtube.com/watch?v=oyPOC0-WYBY
motor için 30 bin tl para verip bu çirkin gösterge panelini defalarca görmek zorunda mıyım? dijital olmasa bile düzgün sade ışıklı şık bir gösterge ile değişimi olamaz mı..motorda tek değiştirmek istediğim şey bu
burgman 650 nin göstergesi de bi o kadar sade şık ve kolay okunur tarzda https://www.youtube.com/watch?v=oyPOC0-WYBY
motor için 30 bin tl para verip bu çirkin gösterge panelini defalarca görmek zorunda mıyım? dijital olmasa bile düzgün sade ışıklı şık bir gösterge ile değişimi olamaz mı..motorda tek değiştirmek istediğim şey bu