- Katılım
- 15 May 2006
- Mesajlar
- 113
arkadaşlar tamam motosiklet ışıkları yüzünden tartışmaya gerek yok. sorun trafik polisleri ise sadece mavi ıçık kullanılır. sürekli yanarsa veya kornaya bastıgınızda yanarsa polisin birşey diyecegini sanmıyorum. motosiketin ışığının renginede karışacak degiller. tabi ekip arabası gibi kırmızı mavi ışıkları kullanmazsak:mrgreen:
polisle falan hiç bi alakası yok muhabbetin bana cevap atan arkadaş konuyu saptırıyo kendi begendiği şelerle benimkileri kıyaslıo terbiyesizlik yapıo bakalm noolcak?