Motosiklet ile araba kovalamak ve sonunda yaşananlar

Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
170
Evet arkadaşlar büyük ihtimal arabada ki yavşak motosikletliyi sıkıştırıyor. Motosikletli durması için uğraşıyor ama yemeyen döt yüzünden bastıkça basıyor ve sonunda kırmızı ışıklar :)

Yaşananları buyrun izleyin;

 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
332
ben burada sinirlendim ya. yanıma bi tane muşta alacağım cam kırmak için o olacak yani bu türler için. şuna bak ya::rantinp:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama motosikletli sağda araba olduğunu görmüyor mu da arabanın arkasına iyce sokuluyor? adam zaten 2 arabayı geçtikten sonra sağa yanaşıyor. Hem güvenli mesafe yok arada kusura bakmayın ama bence burda motosikletli artistlik yapmış:farao:
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Serefsiz ya bi de adamın motoruna carpıyo o kadar kovalamaca bosa gıttı adam vurdu kactı yıne
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
371
Adam arabayı sollarken yani motosikletin önüne kırarken bile şeridi tamamen kapatmıyor, ona durabileceği, duramasa bile geçebileceği bir mesafe bırakıyor. Motosiklet sürücüsünün adamın sola geçiceğini öngörmesi lazım.

Eğer daha öncesinde yaşanan birşey yoksa, bence de motosiklet sürücüsü artistlik yapmış.
 
Katılım
20 Tem 2013
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama motosikletli sağda araba olduğunu görmüyor mu da arabanın arkasına iyce sokuluyor? adam zaten 2 arabayı geçtikten sonra sağa yanaşıyor. Hem güvenli mesafe yok arada kusura bakmayın ama bence burda motosikletli artistlik yapmış:farao:

Ya sanırım motosikletle araba arasındaki çekişme önceden başlamış kamera çekimi daha sonra başlamış diye düşünüyorum :/ ama sizin dediğiniz gibide olabilir o andada başlamış olabilir ama o anda başladıysa da arabanın o şekilde manevra yapması yasak önüne araba çıktıysa arkadakilerin boşalmasını beklemesi lazım sonra sola geçip devam etmesi lazım kurallar gereği ancak araba orda duramıcağı için mecburen o şekilde geçti motosiklette o yolda trafikte hızlı gidiyor temkinsiz davranıyor çok ama sanırsam benim düşündüğüm gibi çünkü videonun başından itibaren arabayı yakalamak amaçlı gidiyor gibi gözüküyor. Zaten o araba sahibi bitmiştir bide yabancı ülke adalet tam anlamıyla adalet türkiye gibi değil :) O motora çarpması o adamı tamamen suçlu yapmıştır belki hapis cezası bile almıştır sürücüyede çarptı çünkü.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Ya sanırım motosikletle araba arasındaki çekişme önceden başlamış kamera çekimi daha sonra başlamış diye düşünüyorum :/ ama sizin dediğiniz gibide olabilir o andada başlamış olabilir ama o anda başladıysa da arabanın o şekilde manevra yapması yasak önüne araba çıktıysa arkadakilerin boşalmasını beklemesi lazım sonra sola geçip devam etmesi lazım kurallar gereği ancak araba orda duramıcağı için mecburen o şekilde geçti motosiklette o yolda trafikte hızlı gidiyor temkinsiz davranıyor çok ama sanırsam benim düşündüğüm gibi çünkü videonun başından itibaren arabayı yakalamak amaçlı gidiyor gibi gözüküyor. Zaten o araba sahibi bitmiştir bide yabancı ülke adalet tam anlamıyla adalet türkiye gibi değil :) O motora çarpması o adamı tamamen suçlu yapmıştır belki hapis cezası bile almıştır sürücüyede çarptı çünkü.

Arabanın motora anarya çarpmasına kesinlikle doğru demiyorum zaten. Ama hep dediğimiz birşey var kendi aramızda önümüzde ki trafiği okumak. Şahsen ben bir aracın totosuna okadar sokulmam. Arada fren mesafesi bile yok. Adam sağa çekiyor bizimki hala efeleniyor. Adama zaten istese giderken çat diye önüne kırar yada önündeyken arkadan yapıştırır motora geçer gider. Motorlu zorla kaşındı.Sanırım birazda diğer arkadaşlarından dolayı atarlandı :cherry:
 
Katılım
20 Tem 2013
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arabanın motora anarya çarpmasına kesinlikle doğru demiyorum zaten. Ama hep dediğimiz birşey var kendi aramızda önümüzde ki trafiği okumak. Şahsen ben bir aracın totosuna okadar sokulmam. Arada fren mesafesi bile yok. Adam sağa çekiyor bizimki hala efeleniyor. Adama zaten istese giderken çat diye önüne kırar yada önündeyken arkadan yapıştırır motora geçer gider. Motorlu zorla kaşındı.Sanırım birazda diğer arkadaşlarından dolayı atarlandı :cherry:

Motorlular böyle olaylar yüzünden serseri oluyor zaten ya :) Işıklarda durmuştuk 4 motorduk hiç unutmam aslında o zaman biraz apaçi gibi hareket etmiştik kaskı hiç çıkarmadım utanmıştım aslında herkes bize bakınca bi arkadaş patiye sararak kalktı gitti kırmızı yanarken falan gazı fazla verdik galiba :D Bi amca yanımızda duruyor karşıya geçicek şunlara bak hepsi aynı serseriler falan gibi laflar etti kaskın camını açıp motosiklet şeytan işi serseri işi diyosun amca motoru bırakıp tinercimi olalım demiştim ne alakaysa amca susmuştu bende o an kendimi hayalet sürücü gibi hissettim :D patiyle kalkıp gittim bende baktım ki kırmızıymış tabi sonra ceza gelmişti eve pahalıya patlamıştı bana bu artislik :D fazla gaz iyi olmuyor işte videodada görüldüğü gibi gaza gelince zarardan çıkıyoruz :)
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Motosikletle kovaladılar o kadar hava civa yaptılar son noktayı araba koydu gitti valla :mrgreen:
 
Katılım
20 Tem 2013
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


Bknz: Bi motosikletli serseri yoldaşımız daha :D ALLAH sonumuzu hayretsin :D
 
Katılım
20 Tem 2013
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


Dediğiniz bomba patlamış şu hale bak :|
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Motosikletin haklı olabilmesi için şehir içindeki hız sınırlarına uymuş olması gerekli. Hızlı gidiyordu, araba da sol şeride aniden geçti bir kaza olabilirdi iki aracında eşit oranda ihmali var.

Daha öncesinde bir mesele varsa bu anlaşılmıyor.

Motosikletlinin yapması gereken de adama saldırmak olmamalıydı. Saldıracaksan sonuçlarınada katlanacaksın.


Hepimizin başına bu tür olaylar her gün geliyor. Sinirlenmeden sakince karşılamamız gerekli. Durup dururken büyük bir tatsızlık başlatmak ileride pişman olacağımız hareketler yapmamıza neden olabilir.
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
Ben videoda otomobilin bir hatasını göremedim. Motorcu bu kadar kızdıysa kesinlikle videonun daha öncesinde bir şey yaşanmış. Yine de otomobilci temiz bi dayağı haketmiş vurup kaçmak nedir arkadaş? O şiddetle kesin sağlam hasar almıştır motor.
 
Katılım
16 Kas 2006
Mesajlar
139
Trafikde araç kovalayaıp sıkıştıracak, tekmeyelecek kadar öfkenizi kontrol edemiyorsanız, motosiklet size pey uygun değildir. En azından aşağıdaki gibi korunma ekipmanlarınız olmalı.

yxxi.jpg
6axf.jpg
ulf8.jpg
vl26.jpg
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Trafikde araç kovalayaıp sıkıştıracak, tekmeyelecek kadar öfkenizi kontrol edemiyorsanız, motosiklet size pey uygun değildir. En azından aşağıdaki gibi korunma ekipmanlarınız olmalı.

http://imageshack.us/a/img542/9443/yxxi.jpg http://imageshack.us/a/img38/3505/6axf.jpg http://imageshack.us/a/img41/5784/ulf8.jpg http://imageshack.us/a/img692/3422/vl26.jpg

Ne yaptın arkadaş su tabancası değilki bu makinalar her olayda sıkalım. Teksasmı sandınız yahu trafiği :)
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Kesinlikle motor üstündeyken, şöyle 50 cm uzunluğunda sağlam bir zincir taşımak lazım. Bir de mümkünse topuz ve balta!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst