Ya sanırım motosikletle araba arasındaki çekişme önceden başlamış kamera çekimi daha sonra başlamış diye düşünüyorum :/ ama sizin dediğiniz gibide olabilir o andada başlamış olabilir ama o anda başladıysa da arabanın o şekilde manevra yapması yasak önüne araba çıktıysa arkadakilerin boşalmasını beklemesi lazım sonra sola geçip devam etmesi lazım kurallar gereği ancak araba orda duramıcağı için mecburen o şekilde geçti motosiklette o yolda trafikte hızlı gidiyor temkinsiz davranıyor çok ama sanırsam benim düşündüğüm gibi çünkü videonun başından itibaren arabayı yakalamak amaçlı gidiyor gibi gözüküyor. Zaten o araba sahibi bitmiştir bide yabancı ülke adalet tam anlamıyla adalet türkiye gibi değil

O motora çarpması o adamı tamamen suçlu yapmıştır belki hapis cezası bile almıştır sürücüyede çarptı çünkü.