MOTOSİKLET HIRSIZLARINI DEDEKTİF GİBİ BULAN VATANDAŞ

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Az önce okudum çok garibime gitti, ne yazık ki polisimiz motosiklet hırsızlığı konusunda çok pasif direk olarak ''unutun'' diyorlar. Vatandaş polisten umudu kesince kendisi bulmuş çalanları umarım motosikletinide tek parça bulabilir.

https://eksisozluk.com/istanbulda-motor-hirsizlarinin-cok-rahat-olmasi--6085684?a=popular

helal olsun ancak kendıne fayfası olmamıs adamın; öteki motor sahibi ucuz yırtmış.

o değilde işinde gücünde aile babası adamsın; hırsızlık niye yaparsın.

daha dogrusu hırsızlık neden yaparsın ne oldugun fark etmez
 
Katılım
2 Kas 2018
Mesajlar
462
Okurken sinir krizi gecirmemek elde deyil burdan türk yasasına bu hırsızlık icin yapilan kolayligi hangi vatan evlatlarınin onayladi okuttugu ogretmeni hepsine kucak dolusu anladiniz siz onu.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
ben kendi motorumu bulup hırsızı teslim etmeme rağmen polis bu siyah renk seninki maviymiş(yanmaz mat siyah boya ile boyanmış alel acele) senin hırsız olmadığını nerden biliyim diye beni suçlu ilan etmişti ki ruhsattaki yazan şasi ve motor noyu gösterip söylememde fayda etmemişti
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Maalesef Bu tarz dünya kadar örnek var,oyüzden eşşeğinizi sağlam kazığa bağlayın arkadaşlar. 3 tane sağlam kilitle motorumu kilitlememe rağmen,gece rahat uyuyamıyorum:(
 
Katılım
23 Ağu 2018
Mesajlar
780
bir kampanya başlatıp protesto etmek lazım
Geçenlerde okuduğum tuzukte motosikletlerin araba gibi kapalı olmamasından mahremiyeti etkilemedigi için hirsizlik sayilmadigi yonunde Resmen Yasal Hırsızlık başlıklı bir kanun vardı ilgili arkadaşlar varsa aydınlatsınlar bizi.

Umarım bu arkadaşlar yaptıkları yüzünden ceza almazlar.
 
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
203
bir kampanya başlatıp protesto etmek lazım
Geçenlerde okuduğum tuzukte motosikletlerin araba gibi kapalı olmamasından mahremiyeti etkilemedigi için hirsizlik sayilmadigi yonunde Resmen Yasal Hırsızlık başlıklı bir kanun vardı ilgili arkadaşlar varsa aydınlatsınlar bizi.

Umarım bu arkadaşlar yaptıkları yüzünden ceza almazlar.

500 lira trafik sigortası öde, ötv öde, mtv öde, köprü ve otoyol parası öde ama çalındığı zaman hırsızlık sayılmasın. Ne güzel iş yaa.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
bir kampanya başlatıp protesto etmek lazım
Geçenlerde okuduğum tuzukte motosikletlerin araba gibi kapalı olmamasından mahremiyeti etkilemedigi için hirsizlik sayilmadigi yonunde Resmen Yasal Hırsızlık başlıklı bir kanun vardı ilgili arkadaşlar varsa aydınlatsınlar bizi.

Umarım bu arkadaşlar yaptıkları yüzünden ceza almazlar.

Bulabildiğim kadar birşeyler okudum, anladığım nitelikli hırsızlık olmadığı için cezası 2 yıl altı oluyor, bu durumda tutuksuz yargılanma ve hükmün açıklanmasının ertelenmesi falan mümkün, yani caydırıcı değil. Ancak sabit bir yere kilitlendi ise veya kapalı bir yerde muhafaza edilirken kapı cam kırma şeklinde çalınırsa nitelikli hırsızlık oluyor-muş.

Yanlış anlamış olabilirim, bir hatam varsa bilenler düzeltır...
 
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
231
Bir daha diyorum bir oluşum olsun biz aidatımızı verelim onlar bu hırsızları paketleyip cezalarını versin.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Arkadaşlar,bütçenizin bir kısmını kilide,zincire vs ayırın lütfen. Benimkini de çalmaya yeltendiler,sağ olsun komşum görmüş de bağırınca kaçmışlar. Şuan motorumu kapalı bir yere koyduğum halde,zincirliyorum ve iki tekerine de disk kilidi takıyorum.
 
Katılım
15 Ocak 2019
Mesajlar
69
Dükkanı belli, gidicen karısını, küçük kızini kaldirican, o korku onlara ömür boyu yeter, travma yaşatacaksin. Bu ülkede Adaleti kendimiz saglamamiz gerekiyor.
 
Katılım
23 Ağu 2018
Mesajlar
780
Bulabildiğim kadar birşeyler okudum, anladığım nitelikli hırsızlık olmadığı için cezası 2 yıl altı oluyor, bu durumda tutuksuz yargılanma ve hükmün açıklanmasının ertelenmesi falan mümkün, yani caydırıcı değil. Ancak sabit bir yere kilitlendi ise veya kapalı bir yerde muhafaza edilirken kapı cam kırma şeklinde çalınırsa nitelikli hırsızlık oluyor-muş.

Yanlış anlamış olabilirim, bir hatam varsa bilenler düzeltır...

Öyle ki nitelikli hırsızlık olsa bile bulabilene aşk olsun :)
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Klasik laftır ama söyleyecem Tek çare var ŞERİAT. Kes bakalım hırsızın bir elini bir daha yapabiliyorlarmı bir daha yada diğerleri böyle bir ceza karşısında.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
bir kampanya başlatıp protesto etmek lazım
Geçenlerde okuduğum tuzukte motosikletlerin araba gibi kapalı olmamasından mahremiyeti etkilemedigi için hirsizlik sayilmadigi yonunde Resmen Yasal Hırsızlık başlıklı bir kanun vardı ilgili arkadaşlar varsa aydınlatsınlar bizi.

Umarım bu arkadaşlar yaptıkları yüzünden ceza almazlar.

sacmalıga bak

kredi cekip motor alacagına çal diyorlar insanlara resmen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst