- Katılım
- 22 Eki 2014
- Mesajlar
- 157
- Konu Yazar
- #1
Az önce okudum çok garibime gitti, ne yazık ki polisimiz motosiklet hırsızlığı konusunda çok pasif direk olarak ''unutun'' diyorlar. Vatandaş polisten umudu kesince kendisi bulmuş çalanları umarım motosikletinide tek parça bulabilir.
https://eksisozluk.com/istanbulda-motor-hirsizlarinin-cok-rahat-olmasi--6085684?a=popular
https://eksisozluk.com/istanbulda-motor-hirsizlarinin-cok-rahat-olmasi--6085684?a=popular