Motosiklet hırsızlarına yönelik bir operasyon

Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
İstanbul’da motosiklet hırsızlarına yönelik bir operasyon düzenleyen polis "Atom" lakaplı Bayram D.(19) ile Emir K.(19) ve Umut C.’yi (22) gözaltına aldı.
Zanlıların Sütlüce’deki dükkanında yapılan aramada aralarında Cem Özer’in 2009 yılında çalınan Honda Goldwing model motosikletinin parçalarının da bulunduğu çok sayıda çalıntı motosiklet parçası bulundu. Dükkandaki 7 motosiklet de incelemeye alındı.

Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri bir ihbar üzerine Sütlüce’de bulunan bir motosiklet tamir ve ekipmanlarının satıldığı bir dükkana baskın düzenledi. Baskında Bayram D., Emir K. ve Umut C. gözaltına alındı. Polis işyerinde yaptığı aramada 3 farklı çalıntı motosiklete ait çok sayıda parça buldu. Bu parçalardan birinin Cem Özer’in 2009 yılında çalınan Honda Goldwing model motosikletine ait olduğu tespit edildi. Piyasa değeri yaklaşık 50 bin lira olan motosikletinin arka çantası Oto Hırsızlık Büro Amirliği’ne gelen Cem Özer tarafından teşhis edildi. Polis işyerinde bulunan 7 motosikletinde inceleme altında olduğunu söyledi.

Oto Hırsızlık Büro Amirliği’nde verdiklerinde ifadelerinde zanlıların çalıntı parçaların kendilerine başka kişiler tarafından bırakıldığını söyledi. Poliste işlemleri tamamlanan zanlılar adliyeye gönderildi.

[WebTV=cemozer_28042011_0333]16113[/WebTV]

Kaynak: DHA
 

Ekli dosyalar

  • motorhirsizi.jpg
    motorhirsizi.jpg
    22.3 KB · Görüntüleme: 32,920
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
http://webtv.hurriyet.com.tr/2/16113/0/1/cem-ozer-in-motosikletinden-geriye-bu-kaldi.aspx
adamlar çalıyorlar parçalıyorlar satıyorlar. şimdi hepimiz bir parçaya 50 lira az versek kendimizi kar etmiş görürüz. ama çalınma sırası hadi sana gelirse. bu gibi yerlerden alış veriş yapıldıkça bunun sonu gelmez. piyasayı alıcılar belirler. toplum olarak sen ne olduğunu bilmediğin parçayı almazsan bunlar çalıp parçalasalar dahi satacak kimse bulamayınca bu işleri bırakırlar. ama sen 50 lira ucuz olsun diye gidip böyle adamlardan alışveriş yaparsan bir gün bu adamlar senin motorunu da götürür. başkalarına satarlar.
herkesi bu konuda duyarlı olmasını rica ediyorum.

Doğru diyorsunda haberde yazana dikkat ettin mi?
"daha önceden oto hırsızlığından 8 defa polise geliş kaydı bulunan dükkan ile deponun sahibi ile çalışanları gözaltına alındı."
Bence bu konuda kanunlar yetersiz..
Kanunların değiştirilmesiyle bu olayların daha kolay engellenebileceğini düşünüyorum..
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
Kanunlar bırakın motosikletlerimizi ,canımızı bile koruyacak seviyede değil! trafikte ihmal ve aşırı hız yüzünden ne canlar gitti. ölümlü kazalarda kazaya sebebiyet veren formalite icabi biraz gözaltı cüz-i miktar hapis cezası sonra senin benim gibi dışarlarda dolaşıyor. hani onu geçtim kasten silahla yaralamalarda bile sanık tutuksuz yargılanıyor. yani diyolarki "hmm adamı öldürememişsin daha... hadi git öldür öyle alalım seni".:pr:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
976
http://webtv.hurriyet.com.tr/2/16113/0/1/cem-ozer-in-motosikletinden-geriye-bu-kaldi.aspx
adamlar çalıyorlar parçalıyorlar satıyorlar. şimdi hepimiz bir parçaya 50 lira az versek kendimizi kar etmiş görürüz. ama çalınma sırası hadi sana gelirse. bu gibi yerlerden alış veriş yapıldıkça bunun sonu gelmez. piyasayı alıcılar belirler. toplum olarak sen ne olduğunu bilmediğin parçayı almazsan bunlar çalıp parçalasalar dahi satacak kimse bulamayınca bu işleri bırakırlar. ama sen 50 lira ucuz olsun diye gidip böyle adamlardan alışveriş yaparsan bir gün bu adamlar senin motorunu da götürür. başkalarına satarlar.
herkesi bu konuda duyarlı olmasını rica ediyorum.

doğru söze ne denir? :cat:
yerden göğe kadar haklısınız.
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Doğru diyorsunda haberde yazana dikkat ettin mi?
"daha önceden oto hırsızlığından 8 defa polise geliş kaydı bulunan dükkan ile deponun sahibi ile çalışanları gözaltına alındı."
Bence bu konuda kanunlar yetersiz..
Kanunların değiştirilmesiyle bu olayların daha kolay engellenebileceğini düşünüyorum..

Aynen katılıyorum,neden bu adamları serbest bırakırlar ,hadi bıraktılar neden takip etmezler anlamışdeğilim
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Bu adamları serbest bırakırlar.İki sebebi olabilir..1-Çok ciddi tanıdıkları var...2-Kanunlar suçluların yanında......Hadi bir devletlü gelsin de bu tezi çürütsün.Sistem masum halkın yolunması,ezilmesi üzerine kurulu.Ne demokrasi ne din ne kanun.Hiçbiri buna engel değil olamaz da.Bu tür işlerin sonunu getirecek projem var.Tamamen bana ait.:queen::queen::queen:(projenin adı:İTOKTCRE )
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bu parcalarin tezgah altindan yada internetten satilmasini tesvik eden Devlet zaten. Vatandas degil. Eger bir motosiklet parcasinin ustunde OTV , KDV , GELIR VERGISI , GUMRUK VERGISI, ANTI DAMPING VERGISI gibi 1000 tane vergi alinir ise Amerikada Ingilterede 50 TL olan bir parca burda 400 TL oluyor. Agir vergiler ve yasaklar mafya yi ve kacakciligi tesvik eder. Bu tarih derslerinde hep ogretilir.

Devlet surum vergisi mantigini benimsemeli. Dusuk vergiler ile insanlari tuketime tesvik etmeli. Bir parcanin orjinali zaten 50 tl ise kimse risk alip ikinci eline bakmaz bile.
 
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
79
Bu parcalarin tezgah altindan yada internetten satilmasini tesvik eden Devlet zaten. Vatandas degil. Eger bir motosiklet parcasinin ustunde OTV , KDV , GELIR VERGISI , GUMRUK VERGISI, ANTI DAMPING VERGISI gibi 1000 tane vergi alinir ise Amerikada Ingilterede 50 TL olan bir parca burda 400 TL oluyor. Agir vergiler ve yasaklar mafya yi ve kacakciligi tesvik eder. Bu tarih derslerinde hep ogretilir.

Devlet surum vergisi mantigini benimsemeli. Dusuk vergiler ile insanlari tuketime tesvik etmeli. Bir parcanin orjinali zaten 50 tl ise kimse risk alip ikinci eline bakmaz bile.

Valla aynı şeyleri yazacaktım, baktım sen yazmışsın gerek kalmadı :cat:
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
zeda3000



Offline

Üyelik tarihi: 11-10-05
Bulunduğu yer: Istanbul / Antalya
Motosikleti: Honda CB750 Cafe Racer
Kan Grubu: A Rh+

Dün, 16:07
Bu parcalarin tezgah altindan yada internetten satilmasini tesvik eden Devlet zaten. Vatandas degil. Eger bir motosiklet parcasinin ustunde OTV , KDV , GELIR VERGISI , GUMRUK VERGISI, ANTI DAMPING VERGISI gibi 1000 tane vergi alinir ise Amerikada Ingilterede 50 TL olan bir parca burda 400 TL oluyor. Agir vergiler ve yasaklar mafya yi ve kacakciligi tesvik eder. Bu tarih derslerinde hep ogretilir.

Devlet surum vergisi mantigini benimsemeli. Dusuk vergiler ile insanlari tuketime tesvik etmeli. Bir parcanin orjinali zaten 50 tl ise kimse risk alip ikinci eline bakmaz bile.


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/son...rina-yonelik-bir-operasyon.html#ixzz1KwyRiCYf
İşte bunu benim devletlüm,enyüksek vergilerle nemalandırdığım,beni temsil edebilecek diye başıma getirilen ve oy zamanı kapıma gelen zaarım düşünemeyecek kadar saftirik pasif ve ileri zekalı.Doğru söze daha ne denir.Benim motorum çalınır 2. şubenin iki sokak üstünde kamera kayıtları bile var ellerinde, zabıt tutulur karakollara göya haber salınır(rast gelirlerse bana ulaşacaklar) trafik ve vergi dairesi (21.yy dayız onlıne devletiz)haberdar edilmediği için 4.5 yıl sonra vergi affı kapsamında biriken borçlara istinaden yolunmak üzere maliyeye çağrılırız.Kanun böyleymiş.Ben hepsine tek tek haber vereceğim.Eeeee hırsızı da ben yakalayayım sen oturrrrrrrrrrrrrrrrr.Yeni bir bomba daha açıklayayım:Kimliginiz çalındığında,kaybolduğunda ilan verip yeni kimlik çıkarmanız yetersiz,maliyeye de haber vereceksiniz.Kaybolan kimlikle adınıza açılacak yeni işyerinize(size ait olmayan) ait vergi borcu ve kredilerinizi ödemekle yükümlüsünüz.Açığı bol yasalarımız.20 yıl öncede aynıydı hala aynı.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
çok iyi olmus adi kpklere mılletın emeklerı calıp parcalıyorlar bunlar yuzunden motorumuzu aksam dısarı bırakırken aklımız hep orda kalıyordu.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
ee sütlüce de deniyor haberlerde,bu adamların kesin satıi yaptıkları dükkanları ve internette namları vardır çıkma parçacı diye. yok mu bilen eden? bi rezil edelim?
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Çaldıklarını çalanlara monte etmek lazım derim....Sonrada teşhir etmeli....:cat:
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
kanun var nizam var ama kdv si de olmali motoru calinanlar ve calinacak olanlar bu kisileri iyi bellemeli ve belltmeliler ama nasil olacak nasil yapacagiz taniyanlar tanimayanlara tanitsin lar arkadaslar resimleri namlari bir daha motordan uzak durmalari saglanmali boyle sahislarin
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
56
6 ay önce benim de motorum çalınmıştı. Acaba bu yakalananlar arasında çıktı mı nasıl sorgulanabilir acaba bilen var mı?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
6 ay önce benim de motorum çalınmıştı. Acaba bu yakalananlar arasında çıktı mı nasıl sorgulanabilir acaba bilen var mı?

ilgili şubeye ruhsatınızla birlikte gidin size buldukları parçaları gösterirler ayırt etmeye çalışırsınız.gerçi 6 ay geçmiş çok zor :( siz takip ettiniz mi netteki ilanları? ER6 çıkma parçası satanları vs?
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
229
Ne kanunu var memlekette ne kanun var nede adalet.Ne polis bizim nede asker bizim.Devlet kendini bile koruyamazken bizimi koruyacak.Terörü bitiremeyen devlet hırsızlığımımı bitirecek canımızı bile koruyamıyoki malımızı korusun.Şimdi düşünün motorunuz çalınırken hırsıza bişey yapsanız suçlusunuz.Suçlu olan hırsız değil devlet.Ceza vermiyor ama verdirmiyorda.Devlet eskiden babaydı şimdi koca oldu bizlerde kumayız.Canı ne zaman isterse yeni vergiler yeni kdv ler ötv ler vs vs ile bizleri düdüklüyo.SORARIM SİZE ASIL HIRSIZ KİM............
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst