- Katılım
- 26 Kas 2018
- Mesajlar
- 146
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bir aylığına şehir dışına çıktım, motosikleti hiç hava girmeyen garaja koydum. Hava çok nemli ve sıcak olduğu için acaba aküyü sökmem gerekiyor muydu, akü biter mi acaba diye düşünmeye başladım. Garajın camlarını da açmayı unuttum hiç hava girmediği için ne biliyim nemden akü de oksitlenme falan yapar mı ? Bilen abilerim ve kardeşlerim cevap verirse çok sevinirim geldiğim yerde oksitlenme olur mu diye çok üzülüyorum. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.