Motosiklet garaja nasıl kaldırılmalı ?

Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
Arkadaşlar bir aylığına şehir dışına çıktım, motosikleti hiç hava girmeyen garaja koydum. Hava çok nemli ve sıcak olduğu için acaba aküyü sökmem gerekiyor muydu, akü biter mi acaba diye düşünmeye başladım. Garajın camlarını da açmayı unuttum hiç hava girmediği için ne biliyim nemden akü de oksitlenme falan yapar mı ? Bilen abilerim ve kardeşlerim cevap verirse çok sevinirim geldiğim yerde oksitlenme olur mu diye çok üzülüyorum. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,513
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Motosiklet çalışmıyorken bile aküden yiyen alarm,gps takip, immo gibi birşey varsa akünüz bir ihtimal 1 ayda bitebilir. Yoksa bunlar muhtemelen birşey olmaz gibime geliyor.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Akü kutup başını sök sonra benim gibi vurdurursun :D Başka bir şeye gerek yok. Çıkınca da bi lastiklere hava vurursun bitti gitti.
 
Katılım
26 Ocak 2014
Mesajlar
265
Lastiklerin zemin ile olan bağlantısını bence kes lastiğin yeniyse ya da düzgün bir lastik varsa üzerinde yazık olsun istemeyiz..Tahta kauçuk vb bir şey olabilir ya da mika gibi..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Canım kardeşim,
akü biter ve oksitlenir dersek geri mi döneceksin?
Herşeyi de kafanıza takmayın.
Bu hayat böyle geçmez.
Akü bittiyse doldurursun, oksitlendiyse temizlersin, olmadı hem aküyü hem kutup başlarını değiştirirsin.
Hayatınızı arabeske bağlamayın gözünüzü seveyim!:wiinkk:
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
Canım kardeşim,
akü biter ve oksitlenir dersek geri mi döneceksin?
Herşeyi de kafanıza takmayın.
Bu hayat böyle geçmez.
Akü bittiyse doldurursun, oksitlendiyse temizlersin, olmadı hem aküyü hem kutup başlarını değiştirirsin.
Hayatınızı arabeske bağlamayın gözünüzü seveyim!:wiinkk:

Teşekkür ederim, haklısınız rahatladım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst