MOTOSİKLET FUARI 2005

Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Perşembe günü açılışı yaptık. Tüm arkadaşlar oradaydı. Dijital makimanım pilini kontrol etmeden gidince bir iki resimle kalakaldım malesef. İşte bir kaçı :cherry:
İlk resime dikkat sağ üstte siteden 2 arkadaşımızın motorları var biri çağrı'nın 1000RR diğeri de hande'nin burgman :king:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Dedim sizi yormadan bir kolaylık yapayım. Hepsini buraya koyayım (Skull kaza geçirdiği için onu yormayalım) sitede de yer kaplamasın diye linkledim bakın bakalım güzel olmuş mu? :bestmt:


giriş kapısı


repsol önden


repsol yandan


bu ne (suzuki??)


bmw k1200R


bmw k1200S
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
E hadi bir kaç resim de benden.

12424367nr.jpg


fuarda ilk uğradığımız yer pınarın bölümüydü.eşyalarımızı sakladığın için
teşekkürlerr.

12424332dl.jpg


Suzukinin bir prototipi.

12424614ki.jpg


Harley davidson V-road.

12424415cr.jpg


Kawasaki z750 ve Ben :king:

12424675fe.jpg


Bir Boss Hoss V8 motosiklet ve konu mankeni :cherry:

12424798gg.jpg


Yamaha fazer 600

12424863ij.jpg


Yamaha dragstar 650

12424893sx.jpg


modelini hatırlayamadığım bir BMW

12424997gl.jpg


Yamaha MT01

12525017yv.jpg


Bu resim sana Savaş

12525123hr.jpg


Erhan sarı bir suzuki gsxr nin üstünde

12525153ov.jpg


bir ninja koymadan olmaz dimi?

12525217br.jpg


Arkadaşlar kawasaki z750 ve fazer için yoğun talep vardı ama kawasakinin motorlarını çok bitişik koyması ve fazerın etrafından adam eksik olmaması nedeniyle fazla fotoğraf çekemedim kusura bakmayın.
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
zahmetiniz için teşekkürler çok iyi ve güzel olmuş
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
waay benim motoruda çekmişsin mert :)
elelrinize sağlık :) :rendeer: :joker:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
127
ben şimdi burada baktım ama hızımı alamadım yarın bide fuarda bakim biraz motorlara :cat:
 
Katılım
27 Ara 2004
Mesajlar
22
Keşke Kanuni nin standıda olsaydı fotoraflarda ramzey kanuni bisan gibi turk markalarını gormek çok guzel geldi bana işte Turk malı dedim gururlandım :thumleft: :bounce:
hele kanunini bi scooter ı wardı siyah fotoraf makinam olsaydı çekicektim fotorafınıda maalesef :pr: o yusden belki arkadaşlar yollar..
nese inşallah daha iyi olucak turkler bu kulwarda, araba yapamıyoruz bari motosiklet yapalım :queen: :cherry: biri test etsene not werilse keske..
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
5
Resimler için çok teşekkürler ama umarım arkası gelir.... Benim gibi gitme fırsatı bulamayanlar için iyi olur.... Çatladık meraktan valla.... :silent: :)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
yamaha dragstar1100'ün fotosunun altına yamaha dragstar650 yazılmış.
insanları yanlış bilgilendirmeyelim.
modeli hatırlanmayan BMW'nin modeli de motorun üstünde yazıyor; K1200R.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
harika bişeysin sen yaa tam bnlikk pembee :cherry:


 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2006
Mesajlar
38
Bu ne alaka anlamadim. Fuar biteli aylar oldu. Bu konuyu tekrar canlandiran arkadaslar emeginizden dolayi sizi kutluyorum(!) Aynen devam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst