Volkan bey yedekte olsa yinede hayırlı olsun.
Asıl talihliler telefonla bilgi verilecek diye bir şey okumuştum görmeseler ilgilenmeseler bile doğru telefon numarası varsa bilgilendirilecekler.
Tüm talihlileri tamamen konunun dışında tutarak şunu belirtmek istiyorum; Fuarın çok kalabalık olmasından herkes şikayet etmiştir benim gibi birde Fuarda Motora bakmak isterken, layn gel şu (Affedersiniz)karıya bak gel fotoğrafını çekelim diyenler vardı umut ediyorum talihlilerden birinin bunların olmamalarıdır. Onun dışında ne şekilde orada ise arkadaş vasıtası veya fuar mı bir gidip bakalım diyen bile olsalar hayrını görsünler inşallah.