Motosiklet Fuar Çekilişi Sonuçları Açıklandı

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Fuara gittim ama bana cikmiycagi kesin oldugu icin kafa rahatti :)
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Arkadaşlar Merhaba

Yedek talihli olarak herkesi selamlıyorum. 7 Yıl oldu bu sene çıktı o da yedek :)

4 Yıl önce de sıramı arkadaşıma verdiydim Shell stantında ve ona da scooter çıkmıştı. :)
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
Volkan bey yedekte olsa yinede hayırlı olsun.
Asıl talihliler telefonla bilgi verilecek diye bir şey okumuştum görmeseler ilgilenmeseler bile doğru telefon numarası varsa bilgilendirilecekler.
Tüm talihlileri tamamen konunun dışında tutarak şunu belirtmek istiyorum; Fuarın çok kalabalık olmasından herkes şikayet etmiştir benim gibi birde Fuarda Motora bakmak isterken, layn gel şu (Affedersiniz)karıya bak gel fotoğrafını çekelim diyenler vardı umut ediyorum talihlilerden birinin bunların olmamalarıdır. Onun dışında ne şekilde orada ise arkadaş vasıtası veya fuar mı bir gidip bakalım diyen bile olsalar hayrını görsünler inşallah.
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Erkan Hocam inşallah bana da dediğiniz gibi nasip olur. Bedava ne var diye fuara gelenler vard onlara çıkmamıştır umarım.

Bu sene fuar rekor kırdı. 104 bin kişi ziyaret etti. Bu nedenle diğer organizatör firmalardan biri nisana gün verdi 4 günlük fuar için. Fakat bu firma bizi 3 yıl önce yari yolda birakan firma ve yedek parça üzerine ağırlık vereceklermis. Hayırlısı olsun artık.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Volkan merhabalar ben cem.

Seninle fuarda rusya gezisi icin konusmustuk.

Senin adina cok sevindim :) buda bir basari :)

Samsun motosiklet klubunede selamlarr
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
o bayan arkadaştan uyğun fiyata monster i satın alabilirim:) ben hayalime kavuşurum onunda hem cebine para girer hemde bi avcı tarafından (monster) avlanmamış olur:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst