- Konu Yazar
- #1
Herkeze İyi akşamlar ;
Motosikletim daha 1500km de hiç bir sorunum yok Sym Fiddle II 125 fakat nedense phantom 180 beni cezbetti. Sizce değerli arkadaşlar fiddlimi satıp phantom 180 alsam nasıl olur görüşlerinizi bekliyorum teşekkürler şimdiden..
Motosikletim daha 1500km de hiç bir sorunum yok Sym Fiddle II 125 fakat nedense phantom 180 beni cezbetti. Sizce değerli arkadaşlar fiddlimi satıp phantom 180 alsam nasıl olur görüşlerinizi bekliyorum teşekkürler şimdiden..