- Konu Yazar
- #1
Sayın abiler ablalar motosikletimde ufak tefek çizikler var bu çizikleri evde kendim nasıl giderebilirim ? Yıkadıktan sonra boya korumasını sağlamak için neler kullanmalıyız nasıl daha uzun ömürlü olur ?
Çizik giderici kalem işe yarar mı ? http://www.hepsiburada.com/fixit-mo...nelk.oto.pla&gclid=CKGlrtDv2s8CFUQW0wod2dgC3g
Motul stratch remover işe yarar mı ? http://www.motosikletaksesuarlari.c...VER_451.html?gclid=CNafw83v2s8CFRYo0wodt1cP6g
Sizin tavsiye ettiğiniz boya koruma ya da yıkama anında da işe yarayak bir ürün var mıdır ?
Motorum mt-125 bordo renk
Çizik giderici kalem işe yarar mı ? http://www.hepsiburada.com/fixit-mo...nelk.oto.pla&gclid=CKGlrtDv2s8CFUQW0wod2dgC3g
Motul stratch remover işe yarar mı ? http://www.motosikletaksesuarlari.c...VER_451.html?gclid=CNafw83v2s8CFRYo0wodt1cP6g
Sizin tavsiye ettiğiniz boya koruma ya da yıkama anında da işe yarayak bir ürün var mıdır ?
Motorum mt-125 bordo renk