motosiklet cc yükselttim ama

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
motosiklet cc yükselttim ama ......
daha önce motorum 100cc idi ve ben 125 cc yaptırdım yeni piston attılar ....
ben suan motorumu nasıl kullanmalıyım yeni motor gibi dusuk devirdemi yoksa istediğim devirdemi sürmeliyim
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
158
Mantıken yeni rodaj oluyormuş gibi kullanman gerektiğini düşünüyorum daha bilgili arkadaşlar gelir şimdi
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
262
arkadaşım silindir kapağını değişmişti sadece ki servis ona yeniden rodaj yapacaksın demişti... Sen cc yükseltmişsin seninde sıfır aldığın bir motoru kullandığın gibi kullanman gerek.. Rodaj yapman gerek.
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
Aynen rodaj yapman gerekiyor tabi sadece silindir değiştiği için 500 km yeterli olur bence rodaj için
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
cc yükselttim başlığını görünce ahan birisi daha 250 likten 600 lüğe geçmiş dedim içimden :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst