Motosiklet cafemiz açıldı

Katılım
7 May 2014
Mesajlar
225
Bunu forumda paylaştın artık zenginsin! :cherry: bide cafende etkinlik düzenledinmiydi tamamdır :cherry: Hayırlı olsun yolum düşerse uğrarım
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
hayırlı olsun nargile içmediğim yerlerde bi kerede olsa tatma gibi bi fantezim var, haftasonu ugrarım arabayı carrusel ın oraya parkediyorum oradan nasıl gelebilirim cafeye?
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
97
Cafemiz carousel'e 200 mt uzaklıktadır. Haritayı ekliyorum. İyi dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ediyorum.:rendeer:

 
Katılım
5 Nis 2014
Mesajlar
82
Hayırlı uğurlu olsun.. :rendeer: İstanbula geldiğimde mutlaka uğrayacağım. :cat:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu olsun. :cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayırlı işler, bol kazançlar dilerim. Allah utandırmasın.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Nargile alanamı çay bedava ? :) bi ara uğramayı düşünürüm. Hayırlı olsun.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
10
Yakın zaman içindr gelicem kısmetse motorum.yok ama nargile içmeye gelirim şimdilik
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
113
Hayırlı olsun.
Carousel'in hemen ilerisinde ebuziyya cad ile istanbul caddesinin kesiştiği yerde büfelerin önünde açık alanda piyasa yapan motorcular işallah uğrarlar oraya :)

Ayrıca motorları cafenin önüne çekebiliyor muyuz? :)
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
hocam hayırlı olsun. bi cafeye gidersem bköyde bu senin cafen olucak. Allah utandırmasın. hayırlı işler.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
hayırlı olsun. bir birinin kopyası cafeler diyarı olan bakırköy bahçelievler bölgesinde fark yaratacağını umuyorum. :rendeer:

aman fiyatlar ucuz olsun daha benzin alacağız artan paraya :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Hayırlı olsun. ßelki bir gün ugrarım. Çok Uzaklardayım cok ...
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
İstanbul'a yolumuz düşünce muhakkak uğrarız. Hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst