Motosiklet Çadırı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunu tenteciler yapabilir ,motorunla beraber git,ölçüp söylesinler.
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Bu tarz bir şeyi kendiniz bile yapabilirsiniz bence:) Çamaşır askılıkları varya hocam onlardan 2 tane alın aparatlarını söküp demircide 40 derecelik açılarda duracak şekilde demir mandal kaynattırın.Üstünede çadır kumaşı geçirdinenizmi on numara olur:) yanlış anlamayın benimki hayal gücü.Dediğim şekilde bir şey yapmaya çalışıcam aklıma soktunuz eğer yaparsam resimlerini burda paylaşırım.:cherry:
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Bu tarz bir şeyi kendiniz bile yapabilirsiniz bence:) Çamaşır askılıkları varya hocam onlardan 2 tane alın aparatlarını söküp demircide 40 derecelik açılarda duracak şekilde demir mandal kaynattırın.Üstünede çadır kumaşı geçirdinenizmi on numara olur:) yanlış anlamayın benimki hayal gücü.Dediğim şekilde bir şey yapmaya çalışıcam aklıma soktunuz eğer yaparsam resimlerini burda paylaşırım.:cherry:
Bekliyorum valla :cherry:
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
image.php
[/URL][/IMG]
Resimde görünen çamaşır askılığına tahtanın olduğu tarafa 1 adet destek demiri ile işi çözebiliriz diye düşünüyorum.Tabi kaynakçıya gitmesi şart biraz sağlamlaştırmak için.Motorun ebatlarına göre uzunlukları ayarlanabilir:)
Tam üzerine göre çadır kumaşı diktirirsek daha sağlam ve şık olucaktır:)
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
[URL=http://img493.yukle.tc/image.p...mg493.yukle.tc/thumbs/469920140205_124449.jpg[/URL][/url]
Resimde görünen çamaşır askılığına tahtanın olduğu tarafa 1 adet destek demiri ile işi çözebiliriz diye düşünüyorum.Tabi kaynakçıya gitmesi şart biraz sağlamlaştırmak için.Motorun ebatlarına göre uzunlukları ayarlanabilir:)
Tam üzerine göre çadır kumaşı diktirirsek daha sağlam ve şık olucaktır:)
Demokraside çareler tükenmez :queen:
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
alibaba sitesinde 100-200 dolar civarında. ülkemize gelince kökle gitsin.

http://www.alibaba.com/trade/search?fsb=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=motorcycle+tent
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
orada fiyat teklifi al butonu var alacağınız adeti yazarak fiyat teklifi alabiliyorsunuz kargo dahil.
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
orada fiyat teklifi al butonu var alacağınız adeti yazarak fiyat teklifi alabiliyorsunuz kargo dahil.
En yeni fiyat almak için mesaj yolladım bekliyorum,merak eden arkadaşlar varsa dönüş yapıldığında onlarla da paylaşabilirim.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
En yeni fiyat almak için mesaj yolladım bekliyorum,merak eden arkadaşlar varsa dönüş yapıldığında onlarla da paylaşabilirim.

biraz araştırdım,yanlış anlamadıysam sadece kargo bedeli olarak alınan paraymış,ürünün kendi fiyatına ayrıca yansıtılacak demektir
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
hocam bahçenizde falan yeriniz varsa klübe yaptırmak hakikaten daha mantıklı hem garaj olur hemde motorla uğraşabiliceğiniz kapalı alan olur büyüklüğüne bağlı olarak.. ama tercih sizin tabi
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
Bizim eve girerken biraz dar bahçe gibi yer var, merdivenle damın üstüne çıkılıyo o arada motorumun boyu kadar tam oraya garaj yaptım yazın tahtayla normal yaptım hatta yağmur felan yağar ıslanırmı diye hortumla su tutup denediydim :) sonra okul açılmadan son hafta eski çekyat vardı onu kırdık iki tane demir çıktı o ara boyunda yaptığımı geri söküp demirle destekleyip üstünede şu yağ tenekeleri olurya onu kenarından kesip açılı duruyodu evde lazım olur diye uzunca yaptım sırasıyla eğik biçimde onuda üstüne çaktım kar yağmur yağınca üstünde birikmesin diye eğik yaptım ondan sonrada bi çadırla destek verdim üstüne ondan sonra bi tanede uzun çadır çaktım böylelikle bitti motorumuda koydum kar yağmur yağdı bişey olmadı su felanda geçmiyo havada alıyo alt tarafdan full yere değdirmedim çadırı hava alsın terlemesin diye
İşte Resimleri şimdi indim aşağı çektim :) .

Demirlerin Görünümü alttan çektim:

Buda merviden tarafına gelen iç tarafı sağlam dursun diye destek verdim:

Yeriniz varsa böyle yapın daha iyi para verceğinize :)
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
hocam bahçenizde falan yeriniz varsa klübe yaptırmak hakikaten daha mantıklı hem garaj olur hemde motorla uğraşabiliceğiniz kapalı alan olur büyüklüğüne bağlı olarak.. ama tercih sizin tabi
Doğru fakat fiyat konusunda bir bilgim yok klübe için o yüzden.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

Bizim eve girerken biraz dar bahçe gibi yer var, merdivenle damın üstüne çıkılıyo o arada motorumun boyu kadar tam oraya garaj yaptım yazın tahtayla normal yaptım hatta yağmur felan yağar ıslanırmı diye hortumla su tutup denediydim :) sonra okul açılmadan son hafta eski çekyat vardı onu kırdık iki tane demir çıktı o ara boyunda yaptığımı geri söküp demirle destekleyip üstünede şu yağ tenekeleri olurya onu kenarından kesip açılı duruyodu evde lazım olur diye uzunca yaptım sırasıyla eğik biçimde onuda üstüne çaktım kar yağmur yağınca üstünde birikmesin diye eğik yaptım ondan sonrada bi çadırla destek verdim üstüne ondan sonra bi tanede uzun çadır çaktım böylelikle bitti motorumuda koydum kar yağmur yağdı bişey olmadı su felanda geçmiyo havada alıyo alt tarafdan full yere değdirmedim çadırı hava alsın terlemesin diye
İşte Resimleri şimdi indim aşağı çektim :) .

Demirlerin Görünümü alttan çektim:
[url]http://i.hizliresim.com/KdP6mQ.jpg[/url]
Buda merviden tarafına gelen iç tarafı sağlam dursun diye destek verdim:
[url]http://i.hizliresim.com/xEg7v9.jpg[/url]
Yeriniz varsa böyle yapın daha iyi para verceğinize :)

Malzeme bulursam böyle bir şey deneyebilirim fakat alibaba.com daki ürünün fiyatı makul gelirse onuda alabilirim bakacaz artık :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Boyle portatif bir cadir, bircok forumdasimizin isine yarayacaktir. Tasarim ve projelendirmede bana yardimci olabilecek birileri varsa bana ozelden yazarsa sevinirim.

(Projede ticari unsurlar olmayacak. Proje asamalari yeni acilacak konu basliginda adim adim anlatilacak ve olusturulacak cizim, hazirlanacak malzemeler vs tum foruma acik olarak paylasilacak)
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Boyle portatif bir cadir, bircok forumdasimizin isine yarayacaktir. Tasarim ve projelendirmede bana yardimci olabilecek birileri varsa bana ozelden yazarsa sevinirim.

(Projede ticari unsurlar olmayacak. Proje asamalari yeni acilacak konu basliginda adim adim anlatilacak ve olusturulacak cizim, hazirlanacak malzemeler vs tum foruma acik olarak paylasilacak)

Gerçekten birçok arkadaşımızın işine yarayacaktır.. bekliyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst