Motosiklet bayisi kredileri veya banka kredileri

Katılım
13 May 2013
Mesajlar
42
ÖNCELİKLE KAZASIZ SÜRÜŞLER
beyler bayanlar ben 18 yaşıma yeni bastım yaklaşık 3 senedir eczanede teknisyen olarak çalışıyorum maaşım ilk sene asgariydi şimdi ise 1700 ailemle kalıyorum hiç bir resmi borcum harcım yok motosiklet bayileri krediyle motor veriyorlarmış diye duydum veya herhangi bir bankadan motosiklet kredisi alabilirmiyim para biriktiremiyorum hep çarçur oluyor anlıcağınız taksitle almak çok mantıklı faizi falan umrumda değil 300 lira daha fazla verip taksit taksit ödemek daha mantıklı varmı bana yardım edebilicek bakmadığım forum sitesi kalmadı
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
2
merhaba,

öncelikle şunu belirteyim bankalar daha önce kredi geçmişi olmayanlara(kredi kartı vs) pek sıcak bakmıyorlar açıkcası ama eğer gelir belgen olduğu sürece en azından taşıt kredisi alabilirsin ama bana soracak olursan hiç borcun yok gelirin de var hiç sorun olmadan alabilirsin gibime geliyor.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bankadan tüketici kredisi kullanarak alabilirsin. Maaşını ispatlayacak resmi bir belgen var mı? Varsa 4-5 bin lira krediyi hemen verirler.
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
42
beyler teşekkürler ilgilendiğiniz için son bir sorum daha olacak bordrom var son 5 aydır maaşım 1700 dün honda bayisine gittim cbr 125 lerin maaliyetini çıkarttı bayici bana 8700 tl dedi 8000 i kredili ödeme oldugu için motor artı dosya masrafı yani yaklaşık 1000 tl faiz alıyorlar 700 tl de plaka ve ruhsat falan dedi bana çok mantıksız geldi vitesliye ilk geçiceğim için ve beni 3-5 sene değiştirmeden kullanabilceğim bir motor lazım 2.el cbr250 yeni kasalar 8500 e satılıyor ortalama km leride 8000 falan cbr250 almak daha avantajlı geldi


YANİ SORULARIM ŞUNLAR BEYLER
ben bordromla birlikte istediğimde 8000 tl 24 ay faizle kredi çekebilirmiyim
veyahut bu motor bayisi kredi dalgası hep 0 araçlardamı 2.el araçlarda olmuyormu
bide ben motoru taşıt kredisiyle almak istemiyorum dünya hali birşey oldu falan ödeneğim azaldı satarım motoru krediyi kapatırım ama taşıt kredisinde satılamaz konuluyor ruhsata beni aydınlatırsanız çok sevinirim
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
öncelikle merhaba kadeşim bordro eğer 1700 üstünden yatıyorsa 10,000tl ihtiyaç kredisi bankalar dksında verirler ha başka yere borcun gecikmen yoksa +olarak işten çıkarılma vs lere karşı banka zaten sigorta yapıyor.gönlündeki motoru alman dileğiyle
bu arada 10yılı aşkındır aynı işi yapıyorum seninle meslektaşım daha o kadar maaş almıyorum nerdeysen bi tüyo verde bizde gelek la o kadar maaş alsam birde bekar olsam ooo şimdi en az 600cc makineye biniyordum.araştır bakalım kim daha az faizli kredi veriyor gerekirse bankalara git hesaplat.saygılar
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
42
comtan kardeş lise de kaldım direk açık liseye geçtim eczacı barut gibi adamdır ben biraz yıkama yağlama yaptımsevdi beni başta getir götürcüydüm evlere ilaç bırakırdım sonra medula zart zurt orendim maaş 1000 e cıktı sonra eczanede hırsızlık olayı oldu ben kamera kayıtlarından buldum ben farkettim işi kasada paralar azzalıyordu eczacoya gösterdim oda o hırsızlık yapan elemanı kovdu maaşını direk bana nakletti bir boka yaramıyor zaten sen 2 maaşlık iş yapıyorsundedi ve zam yaptı ama genelde 1500 veriyor ama bordroda 1750 yazıyor kardeş ben sordum herkes diyor 18 yaşındakine okadar kredi vermeyebilirler falan çok canık sıkılıyor açık lisedeyim üniversteyede gidicem verirler deme kardeş kesin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst