- Katılım
- 13 May 2013
- Mesajlar
- 42
- Konu Yazar
- #1
ÖNCELİKLE KAZASIZ SÜRÜŞLER
beyler bayanlar ben 18 yaşıma yeni bastım yaklaşık 3 senedir eczanede teknisyen olarak çalışıyorum maaşım ilk sene asgariydi şimdi ise 1700 ailemle kalıyorum hiç bir resmi borcum harcım yok motosiklet bayileri krediyle motor veriyorlarmış diye duydum veya herhangi bir bankadan motosiklet kredisi alabilirmiyim para biriktiremiyorum hep çarçur oluyor anlıcağınız taksitle almak çok mantıklı faizi falan umrumda değil 300 lira daha fazla verip taksit taksit ödemek daha mantıklı varmı bana yardım edebilicek bakmadığım forum sitesi kalmadı
beyler bayanlar ben 18 yaşıma yeni bastım yaklaşık 3 senedir eczanede teknisyen olarak çalışıyorum maaşım ilk sene asgariydi şimdi ise 1700 ailemle kalıyorum hiç bir resmi borcum harcım yok motosiklet bayileri krediyle motor veriyorlarmış diye duydum veya herhangi bir bankadan motosiklet kredisi alabilirmiyim para biriktiremiyorum hep çarçur oluyor anlıcağınız taksitle almak çok mantıklı faizi falan umrumda değil 300 lira daha fazla verip taksit taksit ödemek daha mantıklı varmı bana yardım edebilicek bakmadığım forum sitesi kalmadı