ahmet3558 Katılım 11 May 2015 Mesajlar 34 26 May 2015 Konu Yazar #1 mondial 125 drift motorumu bugün 500km bakımına soktuk, bakımdan sonra debriaj biraz açılmış gibi geldi yükselmiş yani normal midir acaba?:cherry:
mondial 125 drift motorumu bugün 500km bakımına soktuk, bakımdan sonra debriaj biraz açılmış gibi geldi yükselmiş yani normal midir acaba?:cherry:
hakikiteker Katılım 25 Eyl 2014 Mesajlar 1,913 26 May 2015 #2 Normal konumu zaten yukarıdadır çoğu motosiklet için, ayarlamıştır bakımını yapan kişi.