motosiklet bakımı?

Katılım
11 May 2015
Mesajlar
34
mondial 125 drift motorumu bugün 500km bakımına soktuk, bakımdan sonra debriaj biraz açılmış gibi geldi yükselmiş yani normal midir acaba?:cherry:
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Normal konumu zaten yukarıdadır çoğu motosiklet için, ayarlamıştır bakımını yapan kişi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst