- Katılım
- 14 Ocak 2008
- Mesajlar
- 4,154
şimdi 2 üniversite bitirmemiş (*) ve master yapmamış bir motosiklet kullanıcısı olarak ;
sanırım bu alt kültürde yer alıyorum.
bazen bu tür davranışlarımız oluyor,
cahilliğimize verin,
durumumuz yok.
şimdi düşündüm de etrafımdaki motosiklet kullanıcıları da genelde hep benim gibi cahil, okumamış tipler.
sanırım ben çevremin kurbanıyım.
(2. üniversiteyi dışarıdan okuyorum,
gerçi benimki lisans tamamlama diyelim.
)
sanırım bu alt kültürde yer alıyorum.
bazen bu tür davranışlarımız oluyor,
cahilliğimize verin,
durumumuz yok.
şimdi düşündüm de etrafımdaki motosiklet kullanıcıları da genelde hep benim gibi cahil, okumamış tipler.
sanırım ben çevremin kurbanıyım.
(2. üniversiteyi dışarıdan okuyorum,
gerçi benimki lisans tamamlama diyelim.