- Katılım
- 8 Mar 2009
- Mesajlar
- 1,619
Merhaba dostum,
İyi (az km yapmış ve bakımlı) bi enduro almak için bütçem yeterli olmadığı için ve arkadaşların da tavsiyesiyle ufak ufak cruiser'a dönüyorum gibi. Yamaha Virago 250 cc yukarıda belirttiğim kullanım şekli için uygun mudur acaba tavsiyeleriniz benim için önemli.
Teşekkürler.
En doğrusu almayı düşündüğün cruiser hakkında açılmış konuların hepsini oku, böylece motor hakkında bütün bilgilere sahip olursun. Çünkü bunlar sana almak için değil, asıl aldıktan sonra çok lazım.....
Kolay gelsin, hayırlısı ne ise o olsun.....