Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
yaw kardeşim elimde iki tane davetiye ile tatvan da kala kaldım aklımı kaçıracağım abi ya bunlar ne mükemmel makinalar ... ah ulan 24 saatlik yol olmayacaktıki bak nasıl geliyodum fuara :pr: neyse sağlık olsun benim yerime iyi gezin .. abi bitane 1,80 boylarında bi arkadaş foto çeksede yamaha r 125 ile ne boyutlarda olduğunu tam çözsek mankenler in kısa olma riski var :)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
İlk fotoğraflar harika gözüküyor bugünden oraya gitmiş kadar olduk. Mont almayı düşünüyorum oradan ucuz olur mu acaba ?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
enfesss :cherry: cumartesi gününü hiç bu kadar sabırsızlıkla beklememiştim :salut: daha fazla bakamiiciiimmm ::saad::
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
elinize sağlık artık fuara gelmesemde olur nasıl olsa hepsini gördüm:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Bu ne kardeşim: :mrgreen:

pic1431ps4ct2.jpg

anlamışsınki dikatini cekti :queen::queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
ne göz var sende abi zaten o gözle bakmakla yetinmezsin sen :D
c.tesi nası gelcek ya uykularım kacıyo...
sabah kacta açılıyo fuar c.tesi kalabalık olur erkenden gidip alışverişi yapayım sonrada kalabalıkla gezerim diyorum, arkadaslar busite üyeleri siyah giysin tanıyalım birbirmizi :p
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
45
Olay budur abicim. Valla bu kadar resimden sonra gitmeye gerek varmı?
Tabikide var :D Kısmetse o kalabalığa bizde karışacaz :):):):)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
evet pro bakmakla yetinmemek lazım zaten , güzel slogan , ben hala motosikletlerle bu mankenlerin ilişkisini anlamış değilim , onlar yüzünden motosikletleri inceleyemiyorum ben bi de üstüne çıkıyolar tam oluyo , karşıyım ben kardeşim...

Prometheus;

öldüm ya nelere dikkat edion :D

ne göz var sende abi zaten o gözle bakmakla yetinmezsin sen :D

anlamışsınki dikatini cekti :queen::queen:


ne yapayım birader, açık teşvik var burda :mrgreen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
buarada arkadaslar hudsonderi de varmıydı kredi kartına taksit kampanyası bi ara 12 taksit vardı =)
teşvik konusunda c.tesi daha bi teşvikane olur oraları oy oy =D
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
başım döndü yaaaaaa..allahtan birikmiş param yok.yoksa hangisini alacağım diye kafayı yerdim herhalde :p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bunlarda fuarda satışa çıkmıştır arkadaşlar
bizim stantdan alabilirsiniz:queen::cat:

dsc02037smallnj5hh2.jpg


dsc02041smallwy9fp7.jpg


rozet ve yüzüklerimiz:cat::cat:

img2890bm3nn7.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Eyong neden mesajı editledin::cherry:
Neeeeooo yoksa iki yüzüğünde farklı oldugunu mu farkettin :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kahretsin neden istanbulda değilim ki..??
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Geçenlerde tubiş bi başlık açmış ve birtakım üyelerden tepki toplamıştı. Ki onlar çizimdi şimdi onlardan aşağı kalmayacak fotoğraflar var .. bakıyomda namus bekçileri ağızlarının suyu akarak resimlere bakıyolar.. herhangi bir tepki mesajı gelmediğine göre durum budur .. noldu namus elden gitti.. ahlak değerlerimiz kökünden sarsıldı.. nerdesiniz ey ahali ...

başlığı açan skull olunca konuşmak zormu oluyo .. tubiş açsaydı vurmak dahamı kolaydı ...,


Düşündürücü değilmi???




neyse resimler çok güzel gelemediğime cidden üzüldüm daha çook resim isterük .. firikik yakalayamamışsınız henüz ....:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağlam paylaşım olmuş epey resim war
ama harleylere hasta oldum uf. bi de o otobüs gibi motosiklete. motosiklet değildi hearalde o.
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
çok güzel ya sabırsızlanıyorum cumartesi gelsede bende görsem şunları yakından özellikle yzf125e bayıldım biraz pahalı aslında daha verimli bi motor yapabilirlerdi o zaman değerdi o paraya en azından derbiden daha hoş duruyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst