bu ne yaaaa :silent: pes artık yanir:
ben de motosikletimi bahçe kapısına tekerlekten kilitliyorum.
büyük bir merakla açtım. ne sakıncası var ki diye ama sonuç ortada :cherry:
yok be abi yine en iyisi motosikleti ön tekerden kitlemek benim 130 kiloluk motosikletin ön tekeri olmadan nereye götürecekki:mrgreen:
bu tekerin cantları telli.. bizim motorların büyük kısmında telli değil.. onunla uğraşacağına kilidi keser gerçi ama .. ben binanın içine bağladığım halde birde alarm taktırdım..
gıcık bir kilit yüzünden 2 gündür motor yatıyor.
açılmıyor şerefsiz. hasta etti beni. ::rantinp:
hocam bi hırsız bul bi el atıversin![]()