Motorunuzu tekerlekten kitlemeyin

Katılım
15 May 2007
Mesajlar
109
Yoksa sonu boyle olabilir...

5.jpg
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
bu ne yaaaa :silent: pes artık yani :pr:

ben de motosikletimi bahçe kapısına tekerlekten kilitliyorum.
büyük bir merakla açtım. ne sakıncası var ki diye ama sonuç ortada :cherry:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
umarım o taşı delen bizim mahalleye uğramaz :cherry:
neyse ben sustum. yoksa bu geyik uzar. topik kilitlenir :p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Tek tek jant teliyle uğraşacağına kilidi kesseymiş ya:cherry:... Alık bi hırsızmış kendisi:cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yok be abi yine en iyisi motosikleti ön tekerden kitlemek benim 130 kiloluk motosikletin ön tekeri olmadan nereye götürecekki:mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ya beyler bu resim hikaye gibi sanki çünkü telleri kessede çıkaramaz çatıyı göbek var hı göbeğide söker diyceksiniz o zaman tellerini niye kesiyo direk göbeği çıkarsın hırsızda kazma olabilerrrrr tabiiii:queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Ya Bende Bisikleti Hep Arka Tekerden Kitlerdim...Zincir Filan War Daha Spesifik Dİye...Şimdide Motoru Arka Tekerden Kitliyorum...Ne Yapsak Acaba...Kasko Son Çare Sanırım... :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla bende tekerden kilitliyorum, Allah'a emanet artık... :pr:
Benim motoru çalmaya yürek ister, alırım o adamın yüreğini :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
gıcık bir kilit yüzünden 2 gündür motor yatıyor.
açılmıyor şerefsiz. hasta etti beni. ::rantinp:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
arkadaşlar kötüye bişey olmaz iyiyi alah korur otada kalanın canı çıkar tedbiri elden bırakmayalım iyi sürüşler
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
Bu mutlaka Hollanda'da çekilmiş bir fotoğraftır. Hırsızlar bu ülkede dur durak bilmiyor.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
yok be abi yine en iyisi motosikleti ön tekerden kitlemek benim 130 kiloluk motosikletin ön tekeri olmadan nereye götürecekki:mrgreen:

Bu gerçekten yanlış bir kanı... Ön teker arka tekerden kat kat kolay ve hızlı sökülebilir... Tekersiz nereye götürecek diyorsanız da , hırsızların altındaki kapalı van türü araçlarla goldwing bile kaçırılınabilir...


Yukarıdaki resme gelecek olursak , ben olsam telleri kesmek yerine lastiği sökerdim... yaklaşık 2 dakikada sökülebiliyor bi bisikletin lastiği :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
bu tekerin cantları telli.. bizim motorların büyük kısmında telli değil.. onunla uğraşacağına kilidi keser gerçi ama .. ben binanın içine bağladığım halde birde alarm taktırdım..
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
bu tekerin cantları telli.. bizim motorların büyük kısmında telli değil.. onunla uğraşacağına kilidi keser gerçi ama .. ben binanın içine bağladığım halde birde alarm taktırdım..

hehehehhehehhe...sende tam nasreddin hocaya çewirmişin olayı :) ya kaçarsa... :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hırsız milleti kafaya koyduktan sonra kitlediginiz yerle bile götürür:pr:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
he he cant tellerine kadar sökülmüş tam profosyonel thıef :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst