Motorunuzu saklayın hırsızlar geliyor

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
hep kolombiya'yı merak ederdim, kolombiya ayağımıza geldi mk!

ben bu hırsızlık ve gasp olaylarındaki artışın dünya genelinde arttığını düşünmekteyim. zira paranın çoğu belli bir zümrenin elinde toplanıp genele yayılmadıkça, hırsızlık ve gasp daha da artarak çoğalacaktır. kapitalizmin doğal sonucu yani.

çare: sosyalizm.
doğurganlık oranının azalması
dünya nüfusunun azaltılması
paranın tabana dağıtılması
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Amerikan polislerini aynı yetkilerle şu ülkeye getirip, eline içeceğini alıp her akşam Youtube'un karşısına geçeceksin. Ne stres kalır ne de başka bir şey. Bizim havaya ateş etmekten, ehliyet sorgulamaktan başka bir işe yaramayan su tabancalı polislerimiz gerçek polis nasıl olurmuş, asıl görevi neymiş öğrensin.
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
314
Olur usta olur yarım saat olmadı daha arkadaş aradı bahçesinden motosikletini servis aracına yükleyip çalmışlar makina arızalandı sökmüştü kuru şaseyi alıp gitmişler arkasından koşmuşlar nafile gelde bul şimdi..Ver tavizi ver tavizi...
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
2023 de büyük olasılıkla eski türkiye diye bir yer olmayabilir. Şaka felan değil büyük ihtimal olmayacak. Tc kavramı silinebilir komple. Zaten herşeyden tc silindi neredeyse. Müfredatdan Atatürk silindi. Tekke ve araplar tarafından yeni ülkemiz kurulmaya başlandı. Hayırlı olsun.
Bakarsınız suudiler gibi zengin oluruz.Adım başı h2r lar. Şaka şaka la şaka gene fakirlikden kırılacağız. Yaşam hakkı tanımayacaklar bize.İngiliz arap uşağı olarak yaşayacağız anamızı ağlatacaklar.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Eniştem eski iett şoförüdür trafikte birisi ile kavga ediyor adam buna bir iki patlatıyor küfür ediyor kavga esnasında bizim enişte de bunu bıçaklıyor 2-3 senedir içeride idi oda aftan yararlandı çıkacak bayramda sanırım..Haber doğrudur..
 
Katılım
16 Ara 2016
Mesajlar
382
hep kolombiya'yı merak ederdim, kolombiya ayağımıza geldi mk!

ben bu hırsızlık ve gasp olaylarındaki artışın dünya genelinde arttığını düşünmekteyim. zira paranın çoğu belli bir zümrenin elinde toplanıp genele yayılmadıkça, hırsızlık ve gasp daha da artarak çoğalacaktır. kapitalizmin doğal sonucu yani.

çare: sosyalizm.
doğurganlık oranının azalması
dünya nüfusunun azaltılması
paranın tabana dağıtılması
Evet nüfusun kesinlikle azalması lazım
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Motosikletimizi çalmaya kalkan hırsızı darp etsek hapse girebiliriz. Bıraksak motor gider. Yakalayıp polise versek çıkıp gene gelecek. Bu işin bir çaresi yok mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst