dünya nüfusunun azaltılması
Counter strike gerçek olacak bu gidişle.
4-6 bende :queen:
Evet nüfusun kesinlikle azalması lazımhep kolombiya'yı merak ederdim, kolombiya ayağımıza geldi mk!
ben bu hırsızlık ve gasp olaylarındaki artışın dünya genelinde arttığını düşünmekteyim. zira paranın çoğu belli bir zümrenin elinde toplanıp genele yayılmadıkça, hırsızlık ve gasp daha da artarak çoğalacaktır. kapitalizmin doğal sonucu yani.
çare: sosyalizm.
doğurganlık oranının azalması
dünya nüfusunun azaltılması
paranın tabana dağıtılması
Motosikletimizi çalmaya kalkan hırsızı darp etsek hapse girebiliriz. Bıraksak motor gider. Yakalayıp polise versek çıkıp gene gelecek. Bu işin bir çaresi yok mu?