Motorun çalışmama sebebi ne olabilir? Bunu nasıl giderebilirim.

Katılım
21 Haz 2016
Mesajlar
291
Merhaba arkadaşlar.

bu karantina döneminde motoruma neredeyse 1 aydır binemedim.
Dün çalıştırmak istediğimde şöyle bir durumla karşılaştım.

VIDEO

hata kodu okuması yaptığımda;
b2151 "Left Rear Turn Signal Output Open"
b2156 "Right Rear Turn Signal Output Open"
hataları çıkıyor ekrana.
sinyaller sorunsuz çalışıyor.
ama motor bir türlü çalışmıyor.
tamircilerde kapalı.
sizce bunun sebebi ne olabilir.
benim giderebileceği bir sorun mudur?
Motorum Harley Davidson 2014 model Sporster XL1200C

ilgilenen herkese teşekkür ederim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst