- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaslar Cg tipi motor bloğu kullanıyorum, elime sıfır beyin gecti bende yenidir diye taktım fakat motorun karburatoruyle hiç oynamama rağmen yeni beyinle motorun rolantisi baya bir yüksek., buna anlam veremedim acaba nedir nedendir , çalışması ayni tıkır tıkır ama rolanti yuksek , rolanti ayarını en aşağı alsamda rolanti baya yüksek