hızlıcesi2 Katılım 26 Nis 2007 Mesajlar 1,755 19 May 2007 #21 hayırlı olsun güle güle kulan güzel miş maşalah
Godskitchen Katılım 19 May 2007 Mesajlar 19 20 May 2007 #22 Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
rainboss Katılım 16 Haz 2006 Mesajlar 444 20 May 2007 #23 Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız keyifle binmeyi nasip etsin.
soldoycbr Katılım 14 May 2007 Mesajlar 35 20 May 2007 #24 Hayırlı ve uğurlu olsun kardeş güle güle kullan :rendeer: inşallah kazasız belasız kasklı sürüşler dilerim..:cat: darısı benim başıma,,::tutkuy::
Hayırlı ve uğurlu olsun kardeş güle güle kullan :rendeer: inşallah kazasız belasız kasklı sürüşler dilerim..:cat: darısı benim başıma,,::tutkuy::