- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar 3.5 yıllık tvs apache maceram sona erdi , çok güzel vakit geçirdim kendisiyle çok kaliteli çok asil bir motor. Yetmeyince satmaya karar verdim denizliden bir arkadaş kamyonetiyle aldı götürdü. Şimdi arayış içine girdim elim kaşınmaya başladı önce hyosung gt 250 naked düşündüm sonra piyasası çok kötü vazgeçtim satamam diye. İnazuma zaten almam dede motoru gibi ( cbf 150'e de dede motoru diyorum sahipleri üstüne alınmasın
)Cbr 250 8.800 etiketli halini görüp almamıstım şimdi 12.500 hiç çıkmaz ikinci elide 250cc diye çok yıpratıyorlar egzantirik sesi vs geliyor diye duydum caydım. Sonuç olarak Sym wolf 250 kaldı az yakan çok kaçan ama tipi içime sinmiyor apache gibi tibi olsa hemen alırdım. Galiba tipi az boş verip sym wolf 250 alıcam 3 sene biner satar 600cc ye geçerim umarım. Allah isteyipde alamaynlarada nasip eder inşallah.