- Katılım
- 7 Kas 2006
- Mesajlar
- 39
Hmmm bende 1 hafta önce arn 125 aldım ne zaman bi yere bırakmasam mutlaka bişey yapılmış oluo motora...örneğin bizim sitenin otoparkında yerini değiştirmişler bide dün B.köy de bi süpermarketin otoparkına koyup üzerine branda örtmüştüm...Adamlar brandayı çıkarmış kurcalamış yerini değiştirmiş ve ayaklığı açamadıklarından olsa gerek duvara yaslar vaziyette bırakmışlar..brandayıda yarım örtmüşler..kim bilir belki çalmaya filan kalktılar da alarm çalınca vazgeçtiler...Sahi eski motorcular hep böyle mi olucak bu iş :salut: