- Katılım
- 29 Mar 2006
- Mesajlar
- 580
- Konu Yazar
- #1
İki gündür binmeye fırsat bulamadığım motorumu bugün koruma demiri ve yan ayaklık taktırmak üzere servise götürmek için otoparka gittim. Uzaktan baktığımda motorumun bıraktığım yerden başka bir yere alındığını gördüm. Yaklaştıkça, brandasının üst taraftan ayna görünecek şekilde yırtıldığını gördüm ve tahminim doğru çıktı. Motorumu devirmişlerdi. Otoparkçı çocuktan öğrendiğime göre motoruyla gelen bir kız kendi motorunu benimkinin yanına koyarken ya da alırken benim motorun üzerine devirmiş.
ale: hemen motorumun sol yanına baktım, ilk anda görünürde birşey yoktu ve içim rahatlar gibi oldu, ancak daha sonra detaylı incelediğimde, grenajın sol üst tarafının kırıldığını farkettim, göstergenin de altında küçük bir kırık var ve sol sinyalde çalışmasına rağmen yerinde sallanıyor ve çizik. Çok sinirlendim tabii. Otoparkta telefonum var, insan bu kimindir, ben birinin malına zarar verdim diye bir aratır, bir merak eder, vicdanı sızlar(en azından ben başkasının haberi yokken bunu yapsam üzülür o kişiye açıklama yapmak isterim). Ama hanfendi ortada yok, otoparkçı da biraz laubali, abi veririrz masrafını falan yapıyor. Dedim sen mi düşürdün, kim düşürdüyse o versin. Biraz da şüpheye düşmedim değil hani. Yarın sabahtan hatuna ulşamaya çalışacağım, o da otoparkın üyesi imiş. Servisteki kontrolde grenaj ve gösterge dışında bir masraf olmadığı, motorun başka bir sorunu olmadığını duymak içimi rahatlatsa da parçalanmış branda ve grenaj kafamı bozdu, daha bir ayı dolmamış ben acemiliğime rağmen motora bir çizik bile yapmamışım. Anladım ki sizin dışınızdaki gelişmelerden dolayı da motorunuz zarar görebiliyor. Sinir ve üzüntü bir arada, tek rahatlatan masrafın az oluşu. Umarım hatun kişi sorun çıkartmadan tatlıya bağlanır.
ale: :jocolor:
Kendi kendime bu elbet olacaktı ama ben yapsaydım bu kadar üzülmezdim diyorum. Başka da bişey diyemiyorum.
ale:
Kendi kendime bu elbet olacaktı ama ben yapsaydım bu kadar üzülmezdim diyorum. Başka da bişey diyemiyorum.