- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır motor alma fikrim vardı en sonunda dün ilk motorumu aldım ybr 125 fakat servisin önünde bikaç kez stop ettirdim :/ arabayla aynı mantık diye gittim ama iş ele geçince ayaktaki gibi olmadı ufakcık çocuklar falan güldü beyav
adamın morali bozluyo şimdi demek istediğim sabahları biraz erken kalkıp trafiğin yoğun olmadığı saatlerde pratik yapmayı düşünüyorum
1 debriyaja alışmam çok uzun sürermi
2 normalde arabada debriyajan çekerken motorun sesi değişiyor o ara gaz veriyorsunda ybrde motorun sesini duyamıyom
kasktan varsa bu işin püh noktası bilen varsa söyleyebilir mi ?
şimdiden teşekkürler iyi günler
1 debriyaja alışmam çok uzun sürermi
2 normalde arabada debriyajan çekerken motorun sesi değişiyor o ara gaz veriyorsunda ybrde motorun sesini duyamıyom
şimdiden teşekkürler iyi günler