- Katılım
- 9 Ara 2004
- Mesajlar
- 12
- Konu Yazar
- #1
su anda kullanmakta oldugum GSX-R 600 umu deistirmek istiyorum,ve onumuzdeki ayin basi gibi yeni bir motor alacagim...kafamda cok secenek var karar vermekte gucluk cekiyorum. Sadece racingden yana yapacagim tercihimi...2002 R1 mi,2003 R6 mi yoksa yine suzukiye dvm edip 2003 gsx r 1000 mi alsam...600 luk cok kullandik aslinda birazda binlik kullanayim diyorum...kavazaki ve hondayi hic katmadim gerci listeye ama bunlar bana daha sicak geliyor ne yapmaliyim sizce? bu arada 2002 R1 in arka stoplar cok guzel her halde ondan alcam...