motorumu degistirmeyi dusunuorum fikirleriniz...

Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
12
su anda kullanmakta oldugum GSX-R 600 umu deistirmek istiyorum,ve onumuzdeki ayin basi gibi yeni bir motor alacagim...kafamda cok secenek var karar vermekte gucluk cekiyorum. Sadece racingden yana yapacagim tercihimi...2002 R1 mi,2003 R6 mi yoksa yine suzukiye dvm edip 2003 gsx r 1000 mi alsam...600 luk cok kullandik aslinda birazda binlik kullanayim diyorum...kavazaki ve hondayi hic katmadim gerci listeye ama bunlar bana daha sicak geliyor ne yapmaliyim sizce? bu arada 2002 R1 in arka stoplar cok guzel her halde ondan alcam...
 
Katılım
28 Ağu 2004
Mesajlar
162
kawasaki zx-10R diyorum ben....1000 lik istiyorsan ...!!!!

kemikli sağlam ve seriiiiiii..........................sonuçta o bir kawa ve yeşil olmalı saygılar
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Suzukiye Alıştıysan ve uzun süredir Suzuki Kullanıyorsan bence seçimini Suzuki'den yana kullan.. En azından motosikletin ve firmanın karekteristik özelliklerini az çok biliyor, Motosikletin arıza çıkardığında nerelerde servis var, nerelerde sorununa çözüm bulabileceğini tahmin edebiliyor, parça ve aksesuar konusunda şu ana dek yaptığın araştırmaların boşa gitmesinide istemiyorsan ben SUZUKİ GSX-R1000 Derim.. Yamaha - Kawasaki - Aprilia - Ducati gibi motosikletlerde tabiki seni cezbedecektir fakat bence unutmamalısın ki farklı firmaların farklı motosiklet teknolojisi şu ana dek edindiğin Arıza/Deneyim/Kontrol dürtülerini sıfırlayabilir ve yeni bir motosikletle yeni deneyimler/tecrübeler edinmek zorunda kalabilirsin..

Ha bana desen ki Sen olsan hangisini isterdin? Ben az gözlüyüm ve kendimi az çok tanıyorum. Giderim gözüme en estetik hangi motosiklet görünüyor hangisinde sokaklarda daha az var gıcıklığına gider onu alırdım :cherry: Örneğin: Aprilia RSV 100 Mile veya Ducati 999 :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst