Motorumu değiştirmelimiyim ?

Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Arkadaşlar merhaba.
26 Şubat 2016'da büyük bir sevinçle hayalle Bodrumdan 11.500km'de aldığım Yamaha Mt-07 ABS'li motorumu satıp daha uzunyola uygun bir motor almak istiyorum AMA?
Fiyatlar uçmuş gitmiş 32-33 e satılan Tracer900'ler şimdi 37-38 den en kötüsü satılıyor.
Tracer700 bayiyle konuştum 33.500 olan 2016 fiyatlı motor satıldı.2017 den gelecek artık.Bulursan 2016 fiyatlı kaçırma al dediler.
Bu 2 motor üzerinde yoğunlaşmıştım.
Diğer seçenekte
Motoruma masraf yapıp çanta,lastik,zincir dişli bakımlarını komple yaptırıp aksesuar ekleyerek uzun süre kullanmak.
Mt-07'de Güç,gidiş vs olsun hepsi yeterli benim için.Hiçte neden daha hızlı değil diye aramadım.
Kararsızım Z900 ve Ninja650 eski (Er6f) euro yüksek olduğundan pahalı geldi.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
bunu en iyi kendin bilirsin fakat motorundan memnunsan uzun bir ön cam ile birazda olsa rüzgardan korunursun alacağın motorun nasıl çıkacağı önemli elbet onada bakım yapmalısın ne olduğu belirsin motorla uzun yola çıkamazsın
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Motorumdan memnunum.Cam aldım aman aman bir etkisi yok.Arka çanta demiri,yan tekstil çanta vs.alacağım artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst