Yuh artık , bu kadarını da hiç duymamıştım, hırsızlar iyice azıtmış ve pervasızlaşmışlar, geçmiş olsun diyorum, neyse ki motoru götürmeden görmüşsünüz onları..
Bu arada İstanbul' un hangi ilçesinde olduğunuzu merak ediyorum.. O ilçeyi hemen kara listeye almalı ki şayet işiiz düşüp de oraya gittiğimiz de motorun yanından bir an bile ayrılmamalı, mümkünse park bile etmemeli...