- Katılım
- 10 Eki 2005
- Mesajlar
- 34
- Konu Yazar
- #1
aRkadaşLar motorumu çaLmak içiN resmen paRçaLamışLar ya.. dün gece yatmadan öNce (gece 4 giBi) bi bakiim motoruma dedim.. motorum duvara yaKındı,üzeRinde bRanda vaRdı. bi baktım motoR oRtada duRuyo,üzeRindeki branda yeRLeRde süRünüyo.. gece iNdim bakTım motoRa motorun ön taRafını sökmüşLer. koNtağı paRçaLamışLar.. kabLoLarn hepsi kopuk
ön tekeRden diReğe kiTLemiştim,kiLidi kopaRmışLar. seLeyi kıRıp içiNi açmışLAR..yanDaki çantaLaRı paRçaLamışLaR..
şerefsizLeRe uyuZ oLdm yaa.. biDe bahÇe içiNde motoR.. sokakta oLsa nys.. daha buNdan 2 ay öNce aRabaMa hıRsız giRdi.. bıktım aRtk ya.. bgn seRvise bıRaktm,aLaRm taKtıRıyoRm diRek.. siZce başKa bişey yaptıRmama geRek waRmı?