motorumda sağ sol sinyal yerine hep "dörtlü" yanıyor .

Katılım
22 Ağu 2021
Mesajlar
7
3 ay önce aldıgım honda cbr 125r motorumda sağ sola sinyali iptal etmişler. hep dörtlüler yanıyor.
motorsikletde dörtlü oldugunu bilmiyordum. sonradan oynamışlar sanırım.
normale çevirme nasıl olur ? elektrik aksamıyla oynayarak düzelir mi ? yoksa SİNYAL FLAŞÖRÜ almak mı lazım ?
ustaya gitsem çok masraf oluyor.bir senede herşeye tarihde görülmeyecek oranda zam gelmiş.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst