motorumda kendimce yaptığım bazı uygulamalar

Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
bende nezamandır yaptığım bir kaç ufak çalışmayı paylaşamadım bir türlü sizinle bugün zamanım var!

bu sürücü ve yolcu ayaklığı uzun kullanımdan sonra (25bin km.) oldu biraz sarktı yani uç kısmı fotoda gördüğünüz gibi aşağı doğru eğik duruyor hatta
okadar eğillmiştki vites koluna değiyordu onu düzelttim ve sizinle paylaşmak istedim,
ilk hali

birkaç parça 0,60 mikron sac iki katlı yaptım üstündeki deliklerde ayaklığın yayının ucunun girdiği yere taktım saclar düşmesin diye yaptım

buda bitmiş hali

arka ayaklıkta yay olmadığı için farklı bir yöntem uyguladım sacların ucunu eyerek taktım




13 03 2015 yaptığım kazada anahatarım kırlmıştı anuda kendim yaptım
önce yedek anahtar çıardım

sonra plastiğini kırdım ucunu avuç taşlama (spral)makinesinde düzelttim

sonrada vida ile taktım fotoda japon yapıştrıcı olduğuna bakmayın onu vida daha iyi tutsun diye sürdüm


son olarak benzin göstergesi çalışmıyordu depoyu söküp bakınca şamandıranın kablosunun en dip kısımdan koptuğunu gördüm
bende açık olan ucu küçük bir sac vidasına taktım ve kopan yerin içine taktım yaklaşık 5 aydır sorunsuz çalışıyor, ihzr. bütün
uygulamalar sağlam oldu,

 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
93
güzel calısmalar :cat: bu tarz seyler seyir kolaylıgını arttırıyo ve pratik cozumler taktir edilir :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst